BaSkEtBaLl Is LiFe


JVD
 Share

Recommended Posts

WOD: 3/8 - 08 KL. 0700 (PÅ EN SØNDAG, WHAT?!!)

POWER CLEAN: 20 @ 50 KG

FRONT SQUAT: 20 @ 50 KG

DØDLØFT: 20 @ 70 KG

BÆNKPRES: 20 @ 50 KG

BENT-OVER-ROW: 20 @ 50 KG

SKULDERPRES: 20 @ 50 KG

TID: 30 MIN.

starter med en hurtig opvarmning med lidt sjipning, nogle front squats og nogle dødløft bare med stangen. kondition bliver meget hurtigt et problem da jeg er ved at hyperventilere ved 9 gentagelse på powercleans, lille pause, og resten af reps bliver revet rundt (lille video for form check). front squats for let vægt, men igen er jeg ved at hyperventilere (fuck en dårlig kondi). dødløft bliver revet rundt men ved 13 gentagelse er jeg nød til a holde en lille pause da mit hjerte er ved at eksplodere ud igennem mine ribben. bænkpres bliver revet rundt (for let). lille pause ved 10 gentagelse da formen blev lidt ustabil v/ bor. skulderpres, jeg er faktisk ved at dø her, men presser mig lige det sidste (pause ved 8 og 14 reps, lille pause dog stadig med stangen v/ 19 rep. Rigtig god træning, god teknik på øvelser, dog skal konditionen oppe sig lidt. Sidder bagefter og drikker kaffe og er ved at falde i søvn!!! Når konditionen kommer med skal der pull-ups på programmet og MERE VÆGT!!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share