Gratis OL Web TV


cilius
 Share

Recommended Posts

Hej med jer MOL'ere,

Vil lige brede den gode nyhed ud - under OL (8/8/8) lancerer Sonofon|Cybercity gratis OL Web TV til folket.

For mere info tjek: Sonofon.dk/OL

Og for at blive opdateret når det går live, meld dig til facebook gruppen: Facebook link

Du behøves ikke at være Sonofon eller Cybercity kunde for at se med :wink:

Trods det lugter af reklame (selvom det er gratis), syntes jeg alligevel det skal deles med jer :innocent:

/Cilius

Link to comment
Share on other sites

Tjuhejsa TJR - det skal der sku rådes bod på... konfronterer lige redaktørerne med problemet...

Hold øje med Beijing Ekstra :wink:

/Cilius

Fedt!

Kan se du er admin på Facebook gruppen. Jeg har også brokket mig derinde :)

Link to comment
Share on other sites

Rettighederne er delt mellem TV og Sonofon|Cybercity - TV2 har rettighederne til at vise åbningsceremonien live og Sonofon|Cybercity har til afslutningsceremonien.

Så åbningsceremonien bliver sendt forskud kl. 18 på Beijing Live - til gengæld kommenteret af Danmarks mest kompetente: Steen Ankerdal! :smile:

Programmet for de enkelte dage, kan forresten findes inde på siden.

/Cilius

Link to comment
Share on other sites

Rettighederne er delt mellem TV og Sonofon|Cybercity - TV2 har rettighederne til at vise åbningsceremonien live og Sonofon|Cybercity har til afslutningsceremonien.

Så åbningsceremonien bliver sendt forskud kl. 18 på Beijing Live - til gengæld kommenteret af Danmarks mest kompetente: Steen Ankerdal! :smile:

Programmet for de enkelte dage, kan forresten findes inde på siden.

/Cilius

Men hvem filan er hende s**n som også sidder og kommenterer? Hun er da for træls at høre på! Eller er det bare mig?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share