Godt begynder golf-sæt?


Tunen
 Share

Recommended Posts

Jeg er blevet varm på golf i min ferie på Mallorca og har besluttet at finde en klub. Derfor skal jeg anskaffe mig et sæt bestående af jern fra 3-9, wedge, sandjern, putter, 5-kølle og driver. Jeg kan ikke finde ud af om stål eller grafit er bedst for mig. Jeg har nok tendens til at slå ret hårdt.

Der må være nogle golf nørder der har tid til at hjælpe mig på vej.

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Jeg er blevet varm på golf i min ferie på Mallorca og har besluttet at finde en klub. Derfor skal jeg anskaffe mig et sæt bestående af jern fra 3-9, wedge, sandjern, putter, 5-kølle og driver. Jeg kan ikke finde ud af om stål eller grafit er bedst for mig. Jeg har nok tendens til at slå ret hårdt.

Der må være nogle golf nørder der har tid til at hjælpe mig på vej.

lulz

Netto eller aldi har ind i mellem golfsæt på tilbud.

Link to comment
Share on other sites

om du skal have stål eller grafit handler om hvor hurtigt/hårdt du kan swinge. Hvis jeg var dig ville jeg finde en golfklub eller golfbutik og købe et begyndersæt. hvis du går til en golfklub med en shop kan du få gode råd der om udstyret.

Og det med at slå hårdt er en dum vane i starten, bolden har en tendens til at ryge alle andre steder end hvor den skal hvis man bare hamrer til den :D

Link to comment
Share on other sites

5'er køller er whatever.

Men du skal have en hybrid, er sindsygt gode til fairway slag, og jeg kommer tæt på 200m med min 4/5 hybrid kølle fra fairway.

Tror jernene er temmelig ligemeget så længe de har den rigtige længde til en begynder.

Så random sæt på tilbud, helst indeholdende en hybrid, go go go.

Link to comment
Share on other sites

http://www.progolfscandinavia.dk

Golfsæt herre -> RAM pakke Concept 3G Herre stål med standbag Blå. Med 1" FORLÆNGEDE jern

FORLÆNGET

SÆT : Komplet herregolfsæt med 1" forlængde regular stålskafter og let

standbag: 7 jern + 1 460cc driver + 1 fairway + 2 hybrid + putter +

standbag + headcovers.

Lyder som et ret godt tilbud til 1899,

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share