Hjælp til træning og kost.


Dami
 Share

Recommended Posts

Hejsa, jeg er en dreng som har brug for en del hjælp for at blive "pumpet" :)

Jeg er 15 år, 16 til juni månede næste år. Er ca. 165 og vejer kun 44 kg, og jeg træner engang imellem, men har ikke en fast måde at træne på .

Jeg går ikke nogen steder, men har nærmest mit eget motionscenter i kælderen (Træningsbænk, vægte, løbebånd, cykel og mavebænk) , og derfor tænkte jeg på at få mig en ordenlig forklaring på hva jeg skal gøre og hvordan.

Jeg har også nogle problemer, for har hørt at man skal spise rigtigt og træne rigtigt før man kan blive stor, men jeg ved ikke hva jeg skal spise, og vil gerne have jeres hjælp til at kunne blive stor . :)

Træningsbænken er købt i harald nyborg, og det er sådan en multimaskine.

PS. jeg har meget højt stofskifte har jeg hørt, for kan spise meget usundt uden at tage på...

+ jeg har ik' så meget forstand på træningsudtryk (desværre), så I bliver nødt til at gå i dybden med det .

post-19850-1218121643_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Der er ingen er har det samme "problem" som mig, så det hjælper desværre ikke at læse der. Alle har deres egne måder at træne på, jeg mangler en måde at træne på, og en kostplan, det er de ting jeg har brug for hjælp med, og på billedet kan I se hvordan jeg ser ud ...

Link to comment
Share on other sites

Der er ingen er har det samme "problem" som mig, så det hjælper desværre ikke at læse der. Alle har deres egne måder at træne på, jeg mangler en måde at træne på, og en kostplan, det er de ting jeg har brug for hjælp med, og på billedet kan I se hvordan jeg ser ud ...

Hmm?

der er flere tusinde af ligende tråde herinde...

Men Spis rigeligt med sundt kaloriefyldt mad - Æg, Nødder, Fed fisk... Bare fyld i dig, hvad spiser du i løbet af en dag? for jeg tror sgu ikke dit såkaldte "stofskifte" er så vildt...

Hvad spiser du?

Link to comment
Share on other sites

Jeg har ikke nogle faste madvaner, men jeg spiser normalt chokolademader til morgenmad... og så spiser jeg pålægsmadder i skolen, eller hvis min mor ikke har tid til at lave morgenmad, så køber jeg enten en sandwich eller en hotdog. om aften spiser jeg det familien spiser, og nogle gange spiser vi bønnesuppe, spinat, stegt lever, og nogle gange spiser vi kylling mad kartoffler og lignende... og mellem måltiderne spiser jeg chips og slik. Jeg går til skole, og der er ca. 700 meter dertil...

Link to comment
Share on other sites

Jeg har ikke nogle faste madvaner, men jeg spiser normalt chokolademader til morgenmad... og så spiser jeg pålægsmadder i skolen, eller hvis min mor ikke har tid til at lave morgenmad, så køber jeg enten en sandwich eller en hotdog. om aften spiser jeg det familien spiser, og nogle gange spiser vi bønnesuppe, spinat, stegt lever, og nogle gange spiser vi kylling mad kartoffler og lignende... og mellem måltiderne spiser jeg chips og slik. Jeg går til skole, og der er ca. 700 meter dertil...

:blink:

:crazy:

helt ærligt! prøv at læs hvad du skriver?

du æder jo ingen ting! og kun usundt! sæt dig ind i tingene!

og du spiser kun 3 gange om dagen?! :dry:

vil knap nok tro at alt det mad du spiser i løbet af en dag ville kunne holde mig igang frem til kl. 12?! :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Jeg ved godt jeg spiser dårligt, derfor ville jeg gerne have nogle forslag til hvad jeg skal spise, istedet for al den usunde mad jeg spiser ?

Ps: jeg har lidt af jernmangel, men gør jeg nok ikke mere.

Nu håber jeg ikke, at det her kommer til at lyde for arrogant for det er ikke meningen:

Hvis du intet ved om kost eller alm. træningsteori, så begyndt med at møde forberedt op til dine idræts- og biologitimer og engager dig. Hvad dine lærere ikke kan svare dig på, kan vi sikkert hjælpe dig med herinde, men det skulle undre mig, om de ikke kunne forklare det meste.

Hr. K

Link to comment
Share on other sites

morgenmad: ½ liter youghurt med musli. stykke frugt - massere af vand - mælk.

Mellemmad: frugt, nødder, mælk.

frokost: 2-8 stykke rugbrød. (der skal være fed fisk eller æg, på nogle af dem)

Mellemmad: frugt, nødder, mælk.

aftensmad: hvad der bliver serveret, men rigeligt!

natmad: Hytteost/rugbrød med mælk.

dette er en start..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share