Gavekort til Equinox Fitness (Eksklusiv-medlemskab) sælges


mia_kj
 Share

Recommended Posts

Jeg har netop vundet en konkurrence om et gavekort til Equinox Fitness, men da jeg ikke har en Equinox afdeling tæt på mig, kan jeg lige så godt være realistisk og indrømme, at jeg ikke får det brugt selv. Derfor vil jeg gerne sælge gavekortet.

Gavekortet giver adgang til 6 måneders fri træning hos Equinox Fitness (valgfri afdeling) og derudover adgang til velværeafdelingerne i Horsens, Valby og Silkeborg. Det vil altså sige, at der faktisk er tale om et Eksklusiv-medlemskab til en værdi af 499, pr måned (ved PBS-MEDLEMSKAB u/binding. Ved kontant medlemskab koster det 699,)

http://www.equinox.dk/default.asp?m1...opic=Prisliste

Gavekortets værdi er derfor i alt minimum 2994 kr.

Gavekortet gælder fra den dag, det indleveres i en Equinox afdeling.

Kom med et bud på, hvad du vil give for gavekortet

Link to comment
Share on other sites

byder 1500

Er gavekortet forresten inklusive "introduktionspakken" eller kommer den oveni? (Kortgebyr, program, fedtmåling og opfølgning).

Bud noteret :-)

Lige for at spille med åbne kort, så har jeg også indrykket annocen på dba.dk. Her har jeg oprindeligt sat gavekortet til 1900 kr, men jeg har netop skrevet derinde, at jeg godt kan gå ned i 1700 kr, men jeg havde så heller ikke forestillet mig, at jeg skulle længere ned i pris.

Der står ikke noget om, at gavekortet skulle være inklusive introduktionspakken, så det tror jeg næsten ikke, at det er. Jeg er ikke sikker på det, men som udgangspunkt, må vi hellere regne med, at det íkke er, og så kan du jo måske blive positivt overrasket.

Link to comment
Share on other sites

Det lyder fair - både med det ene og det andet! :bigsmile:

Holder du os informeret, hvis der kommer et godt bud på DBA, så der er lejlighed for at byde op?

Jeg skal selvfølgelig nok sørge for, at annoncen her er opdateret! :smile:

Hvis jeg imorgen kl 20 ikke har fået et højere bud end 1700 kr, så er du velkommen til at købe gavekortet for 1700 kr. Er det ok med dig?

Link to comment
Share on other sites

Hvis der ikke kommer noget bud højere end mit på kr. 1.500, så holder jeg fast i det. :wink:

Som du er inde på er der jo ingen tidsgrænse for, hvor længe du kan holde fast i gavekortet, så bestemmer du selv om der skal handles på kr. 1.500 eller vente og se tiden an for en potentiel bedre pris. Du har måske været "for" ærlig, når du skrev det er vundet i en konkurrence og du dermed har 100% ren fortjeneste på salgsprisen. :blink:

Jeg forestiller mig, at vi kan mødes i Equinox Nørreport, så jeg kan få bekræftet ægtheden, hvis og såfremt der skal handles. :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Utroligt at man nu skal bøde for at være for ærlig, hva?! :wink: Jeg kan sagtens følge din pointe, men det burde nu ikke have betydning, at jeg har vundet det i en konkurrence. Det er jo stadig billigt at få 6 mdr træning til næsten det halve af normal pris, hvad enten pengene går til Equinox eller mig :smile:

Men hvad med at mødes på midten og sige 1600 kr? I så fald kan vi sagtens mødes i Equinox Nørreport, så du kan få bekræftet ægtheden :smile:

Link to comment
Share on other sites

Nu kommer jeg med et dristigt forslag ud af posen...

Lad budene fortsætte indtil fredag. Så kan vi se efter, om der er kommet højere bud end mit på kr. 1.500.

Hvis ikke nogen har budt over, kan vi mødes i Equinox Nørreport på lørdag ved middagstid. :4thumbup:

Forresten er den anden gut, Esben, vist talblind... 1.200>1.500 ??? :sleepy:

Edited by CosmoKramer
Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share