Liposinol


_AC_
 Share

Recommended Posts

Hej MOL brugere..

Jeg vil gerne dele ud af mine erfaringer af Liposinol indtil videre...Jeg har oprettet en blog med vægt, mål, kost og træning så i kan følge lidt med..

Men ellers så er mine erfaringer at der ingen bivirkninger er, jeg tager selv 9 piller om dagen, 3 morgen, 2 eller 3 middag og så 3 eller 4 aften.

Jeg kan se forandringer på min krop, mest hofter og mave hvor det virker som om fedtlaget bliver tyndere hvis man kan sige det sådan.

Armene som altid er det sted jeg taber mig sidst der går det faktisk forholdsvis stærkt også.

Jeg kan kun anbefale at prøve dem, men man skal huske at man stadig skal spise forholdsvis sundt, for når alt kommer til alt så afhænger et vægttab af at man er i kalorie underskud :-)

Held og lykke og skriv endelig hvis der er spørgsmål.. :-)

Link to comment
Share on other sites

Reklame for et fupprodukt. Ban!!! :mad:

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

come on, Pauli

Vil da egenligt gerne høre om det Liposinol rent faktisk har en "virkning".. Har efterhånden hørt en del om dem..

Og så er de lovlige, det plejer jo at sige lidt om hvor lidt de plejer at virke så.. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

come on, Pauli

Vil da egenligt gerne høre om det Liposinol rent faktisk har en "virkning".. Har efterhånden hørt en del om dem..

Og så er de lovlige, det plejer jo at sige lidt om hvor lidt de plejer at virke så.. :tongue:

Come on hvad?

Det er reklame for et fupprodukt og tråden er anmeldt til mods?

Hvad vil du have mig til at skrive? At det måske virker? Horfor være så naiv?

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

Come on hvad?

Det er reklame for et fupprodukt og tråden er anmeldt til mods?

Hvad vil du have mig til at skrive? At det måske virker? Horfor være så naiv?

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Det var mere den løftet pegefinger..

Hvem siger det er et fupprodukt? det er godkendt af sundhedsstyrrelsen og sælges i Matas osv. Jeg er ikke naiv, men hvis en person gerne vil dele sin erfaringer med et lovligt produkt kan jeg ikke se det forkerte i det.!

Der bliver skrevet så meget om protienpulver, waigtgainer, protienbare, kreatin osv. herinde på mol, render du rundt og melder alle de tråde/log til mods? - det var her "come on" kom ind :wink:

Link to comment
Share on other sites

Hvem siger det er et fupprodukt? det er godkendt af sundhedsstyrrelsen og sælges i Matas osv. Jeg er ikke naiv, men hvis en person gerne vil dele sin erfaringer med et lovligt produkt kan jeg ikke se det forkerte i det.!

Hvis der var videnskabelig opbakning for produktet, så ville vi nok have hørt det nu. Tror du ikke? Den her slags tråde hører inde på Østrogen.dk

Hvis du vil have en diskussion om produktet kan vi diskutere om – Liposinol (hvilket er et fibertilskud) binder op til 28 % af fedtet fra kosten, så det ikke optages i kroppen. Jeg tror hurtigt vi kan få afgjort den diskussion…

Tag jer sammen og spis noget mindre kvinder!!!

(og ja det er altid kvinder der poster den her slags lort)

Der bliver skrevet så meget om protienpulver, waigtgainer, protienbare, kreatin osv. herinde på mol

Det er ikke det samme og det burde du vide…

Rock’n Roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ja, jeg synes også, jeg mærker inspirationen fra Jørgen Storm.

Når det så er sagt, har jeg ofte undret mig over, at folk der er nye på MOL kommer med en lovprisning af produkter, hvis virkning er lad os bare sige diskutabel. Efterfølgende er de så som regel væk fra forummet.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share