Bliver man snydt med tilbudsløbesko?


Kareelia
 Share

Recommended Posts

Da jeg skal have nye sko snart holder jeg selvfølgelig øje med udsalgshylderne.

Jeg har fundet et par Asics såkaldt "GEL-EMPIRE II" TQ691 sat ned fra 1400 til 800,

Det synes jeg jo lyder som et godt tilbud, så jeg skrev oplysningerne ned for at læse en anmeldelse på nettet.

Men jeg kan INTET finde på de sko!?

Kan det være en værdiløs kopivare? eller forsvinder alle oplysninger bare sporløst på nettet sæsonen efter en sko er dukket op på markedet.. nej, vel??

Er der nogen der kan løse mysteriet?

På forhånd tak..

Link to comment
Share on other sites

Da jeg skal have nye sko snart holder jeg selvfølgelig øje med udsalgshylderne.

Jeg har fundet et par Asics såkaldt "GEL-EMPIRE II" TQ691 sat ned fra 1400 til 800,

Det synes jeg jo lyder som et godt tilbud, så jeg skrev oplysningerne ned for at læse en anmeldelse på nettet.

Men jeg kan INTET finde på de sko!?

Kan det være en værdiløs kopivare? eller forsvinder alle oplysninger bare sporløst på nettet sæsonen efter en sko er dukket op på markedet.. nej, vel??

Er der nogen der kan løse mysteriet?

På forhånd tak..

Jeg kan ikke løse mysteriet for dig, men det er ikke nødvendigvis prisen der afgør hvor gode skoene er til dig. Find hellere nogen løbesko der passser til din "løbestil". Du kan næsten finde ud af det ved at se hvor dine gamle sko er mest slidt under sålerne.

Link to comment
Share on other sites

Da jeg skal have nye sko snart holder jeg selvfølgelig øje med udsalgshylderne.

Jeg har fundet et par Asics såkaldt "GEL-EMPIRE II" TQ691 sat ned fra 1400 til 800,

Det synes jeg jo lyder som et godt tilbud, så jeg skrev oplysningerne ned for at læse en anmeldelse på nettet.

Men jeg kan INTET finde på de sko!?

Kan det være en værdiløs kopivare? eller forsvinder alle oplysninger bare sporløst på nettet sæsonen efter en sko er dukket op på markedet.. nej, vel??

Er der nogen der kan løse mysteriet?

På forhånd tak..

Kan du intet finde i form af anmeldelser eller kan du slet ikke finde noget?

En hurtig google-søgning på navnet giver nemlig en masse links!

Link to comment
Share on other sites

Zetter: Jeg spurgte ekspedienten efter et par løbesko til overpronerede fødder...Han fandt dem.

Norah: Jeg fik skam også hits på google, men intet på den konkrete model.. Og man skulle jo tro at de også blev solgt på nettet, eller i det mindste var omtalt på Asics.com.

Jeg ville rigtig gerne have læst en anbefaling, og da jeg ikke engang kunne finde så meget som en anprisning i en netbutik blev jeg bare mistænksom.. Man hører så meget..

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har prøvet at søge igen for nu at se om det er mig der tager fejl, men jeg får kun 2-3 sponsorerede links til butikker der sælger løbesko (men pudsigt nok ikke denne model) Så reelt set er der ingen hits, jeg bliver mere og mere tilbøjelig til at tro at det er en eller anden kopivare som er strandet i en dansk butik.. Og så aner man jo ikke om kvaliteten er 800, værd.

Jeg håber nogen ved noget der kan opklare mysteriet..

:) God weekend til alle

Link to comment
Share on other sites

En grund til at du ikke kan finde dem, og at de er sat så meget ned kunne være, at det er sidste års model. Når der kommer en ny model af en sko bliver den gamle sat ned i pris for at komme af med den. Ændringerne til den nye model er vist primært kosmetiske.

Uden at være ekspert i asics, så har jeg indtryk af, at det er et godt mærke, så de ikke producerer en håbløs model.

Link to comment
Share on other sites

Det var jo også det jeg tænkte,at det var sidste års model.. Og det passer mig fint, da jeg ikke behøver smarte sko, men bare nogle funktionelle etuier så mine platfødder kan transportere mig rundt i let løb uden jeg får de store skader af det... Men.. HVIS det var en reel sidste års model fra asics ville nettet ikke være støvsuget for omtale.. Så ville flere netbutikker have den som udsalgsvare.. men ikke så meget som 1 lille omtale i en russisk netbutik kan det blive til.. Så jeg tror stadig det enten er fup eller,i bedste fald en vare der er produceret specielt til det øgede salg under udsalg.. Men så er det jo også noget fis først at mærke den 1400, for så at sætte et udsalgsmærke på.. Det snyder jo bønder som mig til at tro at jeg har været super heldig.

Hmm.. Jeg kan lugte den helt store konspiration.. Perfekt til en lørdag formiddagsbeskæftigelse.. (altså næst efter den der løbetur jeg ikke har nye sko til endnu)

:blink:

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...
Da jeg skal have nye sko snart holder jeg selvfølgelig øje med udsalgshylderne.

Jeg har fundet et par Asics såkaldt "GEL-EMPIRE II" TQ691 sat ned fra 1400 til 800,

Det synes jeg jo lyder som et godt tilbud, så jeg skrev oplysningerne ned for at læse en anmeldelse på nettet.

Men jeg kan INTET finde på de sko!?

Kan det være en værdiløs kopivare? eller forsvinder alle oplysninger bare sporløst på nettet sæsonen efter en sko er dukket op på markedet.. nej, vel??

Er der nogen der kan løse mysteriet?

På forhånd tak..

Jeg har lige købt netop samme sko. Og også nedsat fra 1400 til 800.

Da jeg kom hjem kiggede jeg her: http://www.asicsamerica.com/products/produ...ry_id=250001542

Asics mener altså at prisen er 110$. Det er noget af en dollar kurs som kan få det til at blive 1400.

Jeg tror jeg returnerer dem for det mener jeg er falsk reklame.

/Erik

Link to comment
Share on other sites

Jeg har lige købt netop samme sko. Og også nedsat fra 1400 til 800.

Da jeg kom hjem kiggede jeg her: http://www.asicsamerica.com/products/produ...ry_id=250001542

Asics mener altså at prisen er 110$. Det er noget af en dollar kurs som kan få det til at blive 1400.

Jeg tror jeg returnerer dem for det mener jeg er falsk reklame.

/Erik

Prisen i USA er jo en anden end i DK....

Link to comment
Share on other sites

Jeg har lige købt netop samme sko. Og også nedsat fra 1400 til 800.

Da jeg kom hjem kiggede jeg her: http://www.asicsamerica.com/products/produ...ry_id=250001542

Asics mener altså at prisen er 110$. Det er noget af en dollar kurs som kan få det til at blive 1400.

Jeg tror jeg returnerer dem for det mener jeg er falsk reklame.

/Erik

Du kan jo ikke sammenligne amerikanske priser med danske.. Du glemmer jo også danske afgifter og moms. Er det så også falsk reklame med biler?

Link to comment
Share on other sites

Hej,

Når du køber sko kan du sagtens købe et par til 600 kr., som du kan løbe i uden problemer. Omvendt kan du også købe et par til 2000 kr., som smadrer dine ben efter få gange! Du kan også sagtens købe sko på tilbud - bare de passer til din løbestil.

Skal du være god ved dig selv, så lad ikke prisen afgøre, hvilke sko du køber. Få lavet en løbetest i en sportsforretning, eller endnu bedre i en decideret løbebutik, og de hjælper dig med at finde de rigtige sko. Køber du sko samme i samme omgang, som du får lavet testen, så er testen ofte gratis. Gode sko er alfa og omega for succesoplevelser med løb - og det er et dumt sted at spare. Forkerte sko = skader.

Asics er gode sko - for mig. Jeg har haft 7-8 par, og de er gode og solide at løbe i. De fleste dyrere sko er gode og solide, men hvilket mærke, der netop er godt til dig, afhænger igen af din løbestil.

Mvh Jimmy.

...og lad være med at sammenligne danske og amerikanske priser; derovre er listepriserne på sportsgear typisk nede på 50-70% af danske priser :-(

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share