Erfaring med Acromio Clavicular Arthrosis?


Lasse T
 Share

Recommended Posts

Efter laaaang tids venten, fik jeg endelig en tid til konsultation idag med min skulder på Odder dagkirurgisk Center.

Efter en masse røntgen og undersøgelser, blev det besluttet at jeg skal opereres vha. kikkertoperation. Mit syndom er, som skrevet i emnet, Acromio Clavicular Arthrosis. Det betyder, så vidt jeg er informeret, at den yderste 1½ cm af mit kraveben skal fjernes. Jeg skal dog lige have sat mig yderligere ind i "sygdommen". Jeg er lige landet fra Odder...

Min læge snakkede om 14 dage hjemmegående efter operationen og 3 mdr. fri fra al træning, hvorefter genoptræningen vil kunne ske.

Jeg skriver dette for at høre om andre har prøvet lignende, og om tiden væk fra træningslokalet var ligeledes.. Håber på lidt feedback. Sidder med en mærkelige fornemmelse i maven. Er både glad men samtidig utrolig ked af det..

Har tidligere fået svar fra Spock på emnet men er ej sikker på om syndromet er det samme.

Mvh Lasse

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share