Lars Bos Log


larsbo
 Share

Recommended Posts

Efter to års træningsmæssig dødvande er jeg kommet i gang med at træne seriøst igen, og den slags skal fejres med en logbog. Jeg har skiftet træningscenter og træner nu i Hjørring Helsestudie, hvor jeg er blevet ansat som daglig leder. Jeg træner nu tre gange om ugen, hvilket allerede har givet resultater styrkemæssigt, desuden er jeg blevet strammet lidt op og har taget omkring et kilo på, hvilket betyder at jeg vejer knap 94 kg nu.

Søndagens træning 10-08-08

Benpres

6x230

7x260

3x290

Bænkpres

2x90 i 5 sæt

Military press

5x70 i 3 sæt

Dips

8xmig+20kg i 3 sæt

Front plate raises

12x20

8x25

8x20

Barbell curls

6x50

6x50

5x50

Den front plate raise er sgu ond. :devil: Det kunne mærkes i skulderen dagen derpå.

Link to comment
Share on other sites

Morgentræning i Hjørring Helsestudie 12-08-08

Stifflegged deadlift

6x100 i 3 sæt

Chinups (Underhåndsgreb)

5xmig+20 kg

6xmig+10 kg

7xmig

Pulldowns (Wide grip)

7x80

8x75

6x75 -> 6x55

Vertical row

6x70

8x65

8x65

Pushdowns (lat. mach.)

4x50

7x45

6x45

Tate press (Rigtig god øvelse med stor overførbarhed til bænkpres)

6x20 i 3 sæt.

Ab decline

12

12

12

Bænkpres

17x80

Puha, det er hårdt at træne om morgenen. :cry3: Styrken var ikke helt i top. Men det er nok noget, kroppen lige skal vænne sig til.

Jeg tror, jeg vil til at lægge en Maximum effort dag ind om ugen med vekslende bænkpreslignende øvelser. Det har jeg før haft gode resultater med. Starter med alm. bænkpres på søndag. Can´t wait.

Link to comment
Share on other sites

Det var satans. Er der flere end en Lars Bo i Hjørring?

Nej, jeg bor godt nok i 9800, men ikke på Sct. Hansvej.

Ja, det må der så være. For da jeg trænede i Hjørring Helsestudio, trænede én fra den vej jeg boede på også der, og han hed(der) Lars Bo. Men det var vist godt nok mest spinning, og det kan jeg se ikke er tilfældet her, men han kunne jo have skiftet hest i mellemtiden, da jeg ikke har trænet der siden 2004. :smile:

Det er ellers nogle ganske habile tal du holder dig i træningen. :superman:

Link to comment
Share on other sites

Ja, det må der så være. For da jeg trænede i Hjørring Helsestudio, trænede én fra den vej jeg boede på også der, og han hed(der) Lars Bo. Men det var vist godt nok mest spinning, og det kan jeg se ikke er tilfældet her, men han kunne jo have skiftet hest i mellemtiden, da jeg ikke har trænet der siden 2004.

Nej, spinning er ikke det, jeg gør mest i. Jeg vil hellere bruge min tid på at løfte tunge ting.

Det er ellers nogle ganske habile tal du holder dig i træningen.

Jo, tak. Jeg er så småt ved at finde formen igen, selvom bænkpres halter lidt for tiden. :crybaby:

Link to comment
Share on other sites

21-8-08 Ineffektiv træning og en masse go sladder

Benpres:

6x240

5x290

9x240

Skulderpres i Smith-stativ:

6x70

7x70

4x80 (Det apparat bliver jeg aldrig gode venner med :mad: )

Lying T-bar rows: (Ikke den helt rigtige betegnelse, men det tætteste, jeg kunne komme på det.)

7x65

6x60

12x50

Så nåede jeg ikke mere. Skal passe mit arbejde. For meget snak og for lidt træning.

Link to comment
Share on other sites

Lidt spontan ryg- og bicepstræning 22-8-08

Chinups (rev. grip):

6xmig+20

5xmig+20 -> 5xmig

5xmig+20 -> 4xmig

Cable rows:

8x80

8x80

8x80

Dumbell hammer curls:

5x24 -> 8x16

3x24 -> 9x16

7x20 -> 8x12

Concentration curls: Nu er der sgu da fuldstændigt gået BB i det. :dumbbell_lift:

12x14

6x16 -> 5x12

10x14 -> 5x10

Div. skulderrotationsøvelser.

Og det var så det ...

Link to comment
Share on other sites

Hej Michael

Jeg må indrømme, at jeg ikke rigtig ved, hvad der foregår i HSS, da jeg nu træner i Hjørring Helsestudie, hvor jeg er blevet ansat som daglig leder. Men i det mindste er det i samme bygning. Hvis du ikke har hørt det, er den gamle bygning på Åstrupvej, hvor Hjørring Helsestudie havde til huse, blevet raget ned til fordel for et Lidl-supermarked, tror jeg nok. Derfor var vi nødt til at flytte - for ikke at stå i vejen for fremskridtet, du ved.

Så nu har Hjørring Helsestudie samme indgang som HSS!!!

Link to comment
Share on other sites

Hej Michael

Jeg må indrømme, at jeg ikke rigtig ved, hvad der foregår i HSS, da jeg nu træner i Hjørring Helsestudie, hvor jeg er blevet ansat som daglig leder. Men i det mindste er det i samme bygning. Hvis du ikke har hørt det, er den gamle bygning på Åstrupvej, hvor Hjørring Helsestudie havde til huse, blevet raget ned til fordel for et Lidl-supermarked, tror jeg nok. Derfor var vi nødt til at flytte - for ikke at stå i vejen for fremskridtet, du ved.

Så nu har Hjørring Helsestudie samme indgang som HSS!!!

Tillykke med jobbet. :w00t:

Er Helsestudiet så flyttet ind i de gamle bokselokaler? Og går det problemfrit med at køre to styrkecentre ved siden af hinanden?

Og ja .. selvfølgelig må man vige for Lidl. Lidl er så sandelig eliten af supermarkeder.

Hilsen

Michael

Link to comment
Share on other sites

Hej Michael

Jeg må indrømme, at jeg ikke rigtig ved, hvad der foregår i HSS, da jeg nu træner i Hjørring Helsestudie, hvor jeg er blevet ansat som daglig leder. Men i det mindste er det i samme bygning. Hvis du ikke har hørt det, er den gamle bygning på Åstrupvej, hvor Hjørring Helsestudie havde til huse, blevet raget ned til fordel for et Lidl-supermarked, tror jeg nok. Derfor var vi nødt til at flytte - for ikke at stå i vejen for fremskridtet, du ved.

Så nu har Hjørring Helsestudie samme indgang som HSS!!!

Tillykke med jobbet. :w00t:

Er Helsestudiet så flyttet ind i de gamle bokselokaler? Og går det problemfrit med at køre to styrkecentre ved siden af hinanden?

Og ja .. selvfølgelig må man vige for Lidl. Lidl er så sandelig eliten af supermarkeder.

Hilsen

Michael

Link to comment
Share on other sites

Er Helsestudiet så flyttet ind i de gamle bokselokaler? Og går det problemfrit med at køre to styrkecentre ved siden af hinanden?

Nej, bokselokalet er stadig bokselokale. Vi har fået hidtil ubenyttet plads sat i stand, og det er blevet ret flot, hvis jeg selv skal sige det.

NU går det fint med at have de to centre ved siden af hinanden. Der var lidt skærmydsler i starten, men det må jeg hellere undlade at komme nærmere ind på. :wink:

Link to comment
Share on other sites

28-08-08

Morgentræning ... Støn!

Barbell skulderpres:

7x70

5x75

5x70 (Nøj, hvor er jeg blevet svag i skuldrene)

Chinups underhånd:

7xmig+10

5xmig+10

7xmig

Chinups overhånd:

10

7

8

Vertical row:

7x75

7x75 -> 7x50

9x65

Dips:

10xmig+20

9xmig+20

8xmig+20

Tate press:

7x23

8x20

7x20

Front plate raise:

10x20

10x20

10x20

Huha! Det trækker tænder ud at træne så tidligt om morgenen.

Link to comment
Share on other sites

28-08-08

Morgentræning ... Støn!

Barbell skulderpres:

7x70

5x75

5x70 (Nøj, hvor er jeg blevet svag i skuldrene)

Chinups underhånd:

7xmig+10

5xmig+10

7xmig

Chinups overhånd:

10

7

8

Vertical row:

7x75

7x75 -> 7x50

9x65

Dips:

10xmig+20

9xmig+20

8xmig+20

Tate press:

7x23

8x20

7x20

Front plate raise:

10x20

10x20

10x20

Huha! Det trækker tænder ud at træne så tidligt om morgenen.

Ja det trak åbentbar så meget, at manden simpelthen er stoppet med at træne.....................igen :laugh:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share