Dymetadrine Xtreme / Hydroxycut ??


sloek
 Share

Recommended Posts

Jeg har hørt godt om begge disse produkter, MEN nu er spørgsmålet: Hvilket af de to produkter taber man sig mest af, uden at tabe for meget muskelmasse..??? Er der nogen der har erfaring med de produkter, og hvor meget har i tabt jer med dem...???

Link to comment
Share on other sites

Køb Dymetadrine Xtreme (DX).

Husk at der er kun en lovlig kombination der virker når det gælder vægttab. ECA og dette indeholder begge produkter. Dog er DX stærkere end Hydroxycut. Og Hydroxycut er altså alt for dyrt. Men du kan også få ECA stacks som er billigere end DX. Og det er sgu ligemeget hvilket firma som har fremstillet pisset. Bare det indeholder ECA eller som minimun EC.

Link to comment
Share on other sites

Da jeg købte Hydroxycut, var formålet at bruge det til at rippe, men efter 2 dage med fuld skrald på, droppede jeg den ide, og brugte dem i stedet som boostere før træning.

Du skal tænke på. at hvis du vil bruge dem til at brænde fedt med, kan det hurtigt løbe op i pris.

Doseringen er således.

Uge 1 (2 Kapsler 3 gange om dagen)

Uge 2 (3 kapsler 3 gange om dagen)

Uge 3 og frem (4 kapsler 3 gange om dagen)

Og hvis man så har tænkt sig at bruge det et par måndeder kan det jo hurtigt løbe op.

Uge 1 (42 kapsler)

Uge 2 (63 kapsler)

Uge 3 (84 kapsler) osv.

Så hvad angår vægttab har jeg ikke rigtig nogle erfaringer, men kan sige at de virkede stærkt opkvikkende på mig.

Pumba/MichaelEbeltoft - Hvordan er doseringen på de produkter i har brugt.

Neo

Link to comment
Share on other sites

Cutting force:

uge 1: 1 kapsel dagligt

uge 2: 2 kalspler dagligt

uge 3 og de næste uger man ønsker at bruge dem: 3 kapsler dagligt.

Alle kapsler indtages ligefør et måltid.

 jeg regner med at bruge dem til at ribbe med til foråret, men hidtil har jeg kun brugt dem til at "booste" en træning engang imellem, og der har de virket fint! :)

Link to comment
Share on other sites

Ja DX virker på mig, til det jeg skal bruge det til. For mange bruger det til at tabe sig med, og det er det også ret godt til, bedre end HydroxyCut, men hvis jeg vil tabe mig, synes jeg at jeg får bedre resultater med Xenadrine fra Cytodyne. Jeg bruger DX til en energybooster, gundet at der er et højt indhold af ephedrin i forhold til coffein, og den derfor er bedre anvendt som energybooster end et thermogenisk tilskud. Når man bruger ECA stack som energyboostere er det vigtigt at time det rigtigt så virkningen træder i kraft når man skal til at træne, det værste er hvis det begynder at virke efter træning. Det er noget pis. På en fuld mave kan der gå 1½ time til de virker, og på tom mave kun ½ time. Men prøve at skylle ECA stacks i gelatine kapsler, som f.eks. DX ned med 1/4 liter citron

vand. Så virker de altså i løbet af 5 minutter hvis man gør det på tom mave. Det er bare et godt lille råd. Men pas på at man ikke drikker det citronvand så hurtigt at man slår bøvser, for ECA smager ikke specielt godt. Prøv bare at åben en kapsel og put indholdet i vand. Bon appetit.

Jeg vil dog lige pointere at hvis jeg vil rippe er det første jeg gør bestemt ikke at sluge Xenadrine fra morgen til aften, men at omlægge mine kostvaner betydeligt.

Link to comment
Share on other sites

MichaelEbeltoft.. Jeg har også overvejet at prøve Xenadrine som du selv skriver om. Men jeg syntes de er alt for dyre..

Er Xenadrine det værd i forhold til DX...?? Hvis altså målet er at tabe sig...?? (mine kostvaner bliver selvfølgelig også ændret..)

Link to comment
Share on other sites

Hvad skal du give for Xenadrine?

Jeg ved godt at Cytodyne er dyre med deres produkter, næsten ligeså grådige som MusclTech. Og Cytodyne har desværre ikke nogle "stor" importør herhjemme, ikke i forhold til MuscleTech.

Om det er det værd i forhold til DX. Det kommer an på prisen, men hvis du kun har mulighed for at købe det herhjemme, så er det nok mest fornuftigt at bruge DX, ihvertfald økonomisk set, for produkternes virkning er ikke så stor igen.

Jeg har også købt mit Xenadrine i USA, hvor det er en del billigere.

Link to comment
Share on other sites

MichaelEbeltoft.. Jeg skal give 459.- for en pakke Xenadrine.. Jeg har også prøvet at bestille det fra USA, men det blev sgu taget i tolden, så det besvær gider jeg ikke igen... DX har jeg fundet til 295.- , så umiddelbart er der jo stor forskel, men jeg er da villig til at give det ekstra, hvis altså det er det værd.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share