NBA Fantasy League


ptpoul
 Share

Recommended Posts

espn.com har gjort deres fantasy liga gratis og tilgængelig for hele verden.

Jeg har oprettet en privat MOL fantasy liga og der er plads til 9 deltagere mere.

Her er muligheden for at vise hvor klog DU er på basketball, hvor heldig du er, eller måske bare flexe ligaens mest muskuløse hold?

PM mig eller smid din e-mail her i tråden så bliver du en del af den eksklusive private MOL liga.

Edited by ptpoul
Link to comment
Share on other sites

Jeg har deltaget i ESPN fantasy basket de sidste 5 år imod en masse ukendte mennesker (og min bror), så jeg vil meget gerne være med i en Mol-pulje i år. Min email er [email protected].

Har du styr på reglerne med hensyn til oprettelse af pulje (jeg plejer at deltage i en 10 holds rotarisserie liga med livedraft, som jeg kan anbefale :smile: ).

Så må vi se om Mol's basketeksperter rent faktisk er eksperter :cool: .

Link to comment
Share on other sites

Vi er oppe på 4 i ligaen nu.

Kom nuuuuuuuuu MOL.

Tror du på Dwayne Wade er tilbage og holder hele sæsonen igennem?

Er det i år Detroit Pistons splittes og Rodney Stuckey der spillede imponerende i Playoffs bliver starting pointguard?

Får Darko endelig sit gennembrud?

Bliver Corey Magette's offensive stats vanvittige i Golden State?

Spiller Ben GOrdon som en vanvittig i hans "contract year"?

Vis hvor klog du er på basketball i MOL ligaen.

Link to comment
Share on other sites

Jeg plejer at dyste imod min bror i mine ligaer (jeg plejer at være med i to). Hvis det er ok, så vil jeg gerne spørge ham, om han vil være med. Han er ikke Molbo men følger med i NBA og er i øvrigt tidligere landsholdsspiller i basket.

Jeg så i liga settings, og det er stort set, som de ligaer, som jeg plejer at følge med i, men jeg vil gerne foreslå, at vi holder livedraft, da det plejer at være ganske interessant at være med i.

Nu skal jeg ikke give jer alle mine guldkorn, men jeg vil gerne have Wade på holdet næste år, Milicic blivedr aldrig mere end halvgod, Gordon er en marginalspiller, selv når han tilsyneladende har superstats, Margette vil nok snitte 20pts eller lidt over, hvilket gør ham til et 6. runde draft (hans straffe er guld værd). Jeg tror ikke at Stuckey bliver starter, men han kan nok nærme sig 30min pr kamp. :smile:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Bump!!!!

Der er nu en uge til at NBA ligaen starter og kun 5 tilmeldte i vores pulje (ud af 10), så det er ved at være i sidste øjeblik, hvis folk skal tilmelde sig. I NBA tråden er der en masse kloge folk, som udtaler sig, og de burde også melde sig til ligaen, og vise, hvad de kan :devil:

Jeg har selv også tilmeldt mig to betalingsligaer på ESPN sammen med min bror, hvor vi skal drafte i den ene i aften.

Jeg valgte en betalingsliga der, fordi jeg kan, og fordi folk, om har betalt for at være med nok er mere kommittede til at skifte ud på deres hold (der kan jo i princippet skiftes ud hver dag i 6 måneder, så det er muligt, at nogen mister interessen undervejs, og det er ikke fedt i en liga med 10 hold).

Link to comment
Share on other sites

Saa har jeg draftet for mit foerste hold, som er med i en 10-holds betalingspulje. Jeg fik foelgende hold..

Elton Brand

Deron Williams

Rudy Gay

Caron Butler

Andres Biedrins

Hedo Turcuglu

Michael Beasley

OJ Mayo

Rajon Rondo

Andre Blasche

Tyrus Thomas

Boris Diaw

Zach Randolph

Jeg kunne efterfoelgende se, at jeg havde draftet en del spillere en del hoejere end de fleste, men jeg tror paa, at mange af dem har ekstra potentiale, men det maa tiden vise. Jeg har ingen superstjerner, da mit hoejeste draft var nr 10. Natten til loerdag drafter jeg til mit andet hold.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share