Hvilke øvelser...


dj1337
 Share

Recommended Posts

Hej alle fra MOL, så er det snart noget tids siden jeg sidst har skrevet herinde, så det var på tide at jeg gøre det...

For mit vedkommende, er ramadanen ovre mig, hvilket betyder at jeg har taget en pause fra bodybuildingen, til fordel for at jeg så nu udnytter måneden til at mindske mit fedtprocent, og fremhæve mine mavemuskler. efter ramadan måneden kan jeg så gå amok med mit bodybuilding igen og genopbygge mine muskler til samme størrelse som de var her for ca. halv andet måneds siden...

Mit problem er nu, at jeg har tre øvre mavemuskler, to på venstre side og 1 på højre side, som ermeget markeret, mens de sidste tre, som der mangler til at fulende min six pack, kan jeg godt mæske bag fedt laget, men de er ikke fremhævet overhovedet, og deres størrelse er slet ikke oppe på samme niveau som de øverste tre muskler.

at jeg ikk kan se min sixpack skyldes jo delvis at jeg har et større fedtlag over de nedste mavemuskler i forhold til de øverste, men også at de mangler størrelse,

af den grund vil jeg gerne spørge folk herinde, om de kender til nogle gode øvelser, som kun koncentrere sig på de nedesrste mave emuskler??? Nogle øvelser som kan sparke lidt vækst igang hos de nederste mave muskler?

på forhånd tak..

dj1337...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share