Ur med højdemåler m.m.


Fuddi
 Share

Recommended Posts

Jeg står og skal købe et nyt ur som skal have højdemåler og meget gerne temperaturmåler, kompas og barometer m.m. Jeg kan godt lide specifikationerne på Suunto Core, men har læst en del dårlige anmeldelser heraf på udenlandske forums.

Er der nogen der har erfaringer med dette ur og som kan anbefale det eller fraråde at købe det?

Jeg hører også meget gerne forslag til alternativer til netop Suunto Core i samme prisklasse på ca. DKK 2.000.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har et Casio PRW-1300 (i usa hedder det PAW)som jeg er rigtig glad, det har de samme specifikationer som det du nævner, og så er det også radiostyret som jeg synes er rigtig dejligt.

Det står til ca 2700 kr herhjemme, jeg betalte ca. halvdelen ved at bestille det fra usa.

Men hvad skal du helt præcist bruge uret til?

Link to comment
Share on other sites

Jeg har et Casio PRW-1300 (i usa hedder det PAW)som jeg er rigtig glad, det har de samme specifikationer som det du nævner, og så er det også radiostyret som jeg synes er rigtig dejligt.

Det står til ca 2700 kr herhjemme, jeg betalte ca. halvdelen ved at bestille det fra usa.

Men hvad skal du helt præcist bruge uret til?

Jeg skal på trek til Kilimanjaro og jeg tror det er meget sjovt at kunne følge lidt med i hvor højt man er oppe og temperatur mv. Desuden består mange af mine ferier af ture i højderne så jeg burde egentligt have købt et for længe siden.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share