Fotheringham´s log


Fotheringham
 Share

Recommended Posts

Hej MOL'er

så er jeg endelig blevet oprettet på Motion online efter længer tids overvejelser ( komme i gang med det/ tage skridet) så klap på skulderen til mig selv.

jeg vil begynde min log med at fortælle at jeg i mandags begyndte i et nyt fitness center : Fitness world i aalborg, som er en af de bedste ting jeg har gjordt meget længe. da deres center åbner kl.6 er det nu muligt for mig at træne om morgen inden skole. jeg har til mål lige pt. at løbe 3 gange om ugen og træne min. 2 gange om ugen, hvor det pimært er for at stramme op. på længer sigt vil jeg også meget gerne deltage i et maraton. lige nu går jeg som sagt i skole, det vil sige aalborg katedralskole, HF andet år. Derfor har det vært svært for mig at få tid til træning idet jeg er meget målrettede iforhold til min skole. udover træning går jeg meget op i hvordan kroppen funger og ernæring. efter HF vil jeg gerne læse sundhed og ernæring på Uni. Med mit nye center har jeg fundet tid og overskud til træning og ser frem til at nå mine mål, som jeg sener vil komme ind på, medfølgende nogle træningsbilleder.

Samantha F. Jensen

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share