DopingKontrol til DM i bodybuilding 2008


Jonas B(B)
 Share

Recommended Posts

Jeg synes, det kunne være interessant at høre, hvor meget der blev gjort ud dopingkontrollen til det overstående DM - både lørdag og søndag.

Top 3? Stikprøver? Ingen kontrol?

Derudover, såfremt der har været dopingtests - Er der nogen, som ved, hvilke atleter, som fik foretaget tests? Går ud fra, at nogle af atleterne fra MOL ved mere om dette.

Link to comment
Share on other sites

Som ved de 2 foregående års DM, udføres dopingkontrollen som en stikprøvekontrol.

Der trækkes X antal numre ud fra bunken med atletnumre. Disse skal så til dopingtest om fredagen efter indvejningen har fundet sted.

Tidligere var det sådan at top 3 blev testet, men det blev lavet om. Så vidt jeg ved var det af økonomiske årsager..?

Jeg har ikke et billede af hvem der blev udtaget til tests, mener der var en enkelt i min klasse, men kan ikke huske hvem.

Link to comment
Share on other sites

Som ved de 2 foregående års DM, udføres dopingkontrollen som en stikprøvekontrol.

Der trækkes X antal numre ud fra bunken med atletnumre. Disse skal så til dopingtest om fredagen efter indvejningen har fundet sted.

Tidligere var det sådan at top 3 blev testet, men det blev lavet om. Så vidt jeg ved var det af økonomiske årsager..?

Jeg har ikke et billede af hvem der blev udtaget til tests, mener der var en enkelt i min klasse, men kan ikke huske hvem.

mindes for nogle år siden, netop før reglerne blev ændret, da blev hele top 3 vidst fældet i en test. Måske det også kan være grundet det at reglerne er ændret

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Jeg synes, det kunne være interessant at høre, hvor meget der blev gjort ud dopingkontrollen til det overstående DM - både lørdag og søndag.

Top 3? Stikprøver? Ingen kontrol?

Derudover, såfremt der har været dopingtests - Er der nogen, som ved, hvilke atleter, som fik foretaget tests? Går ud fra, at nogle af atleterne fra MOL ved mere om dette.

Ja sjovt at der i 2005 blev taget mange i dopingtest :blink: og efterfølgende er de gået over til "stik" prøve kontrol :dry:

Men Formanden for DBFF blev jeg også taget for at sælge steorider fra hans egen forretning i 2007 :clown2:

Så ja så det er selvfølgelig en udgift at få taget de test, men tror nu godt at der kunne findes en sponsor der ville betale for de test :wink:

Men det vil jo ødelægge "forretningen" for andre :4ranting: :wacko::wacko:

DOPING ER KUN FOR TØSEDRENGE.....................

Edited by Willy
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Det var ikke Stellan som var med i programmet, han var slet ikke formand på det tidspunkt. Men der imod var det Lars som blev taget for at sælge pro-hormoner.

Ja han hed Lars...........

Men det var vist i 2006 ,istedet for 2007...sorry

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor ikke indfører en løgnedetektor. Der er en konkurrence i USA for naturlige bodybuildere, hvor man skal sidde i en løgnedetektor for at have mulighed for deltagelse i konkurrencen.

Det kan man sku da tage seriøst! :wink:

Og det er seriøst... et ordentligt krydsforhør man skal igennem - lige som man ser det i de mest hardcore film :crazy:

Min mand hed Al... tidligere CIA agent, havde arbejdet for staten i mange år, men "hyggede" sig nu med at lave test! Han så bare så evil ud... var lige ved at tro jeg ikke ville gå igennem fordi han skræmte mig lidt i starten så min puls røg helt i vejret... lol... lidt sjovt at tænke tilbage på!!

Da der første gang blev afholdt INBF stævne i Tyskland røg næsten halvdelen af deltagerfeltet.... det er sgu dopingkontrol der vil noget :wink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share