Urinprøve - Forsvaret


MortenSj
 Share

Recommended Posts

Hej ville li høre hvor du har fået af vide at du skal give en urinprøve til session. Jeg var selv til session i det 1. halvår af 2008, men jeg sku altså ikke pis i nogen kop, det eneste kropslig test jeg sku igennem var høre og synstest, måling af højde og vægt og om jeg havde hypermobile led (tror jeg det hedder) og så tror jeg ikke jeg var mere igennem.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Der er så mange stoffer i hæren. Tilnærmelsesvis samtlige menige tog et eller andet stof.

Ydermere var der flere sergenter der ligeledes gjorde - og en enkelt var så nikotinskæv 24/7 at han ikke kunne skrive sit eget navn fordi han rystede så meget. Han røg pibe, "spiste" snus og røg mange smøger. Og så er der det ulovlige han ryger...

Kom nu med nogle MP'ere til razia!

Link to comment
Share on other sites

Militæret har brug for bombeføde som aldrig før, så jeg kan ikke forestille mig, du bliver kaseret pga. lidt hash.

Jeg kan i øvrigt bekræfte at Sønderborg har et fedt natteliv. Var selv på sergentskolen på hold 97-4 i starten af min reserveofficeruddannelse.

TS

Loebesiden.dk - Gode råd om løb

Edited by t_skytte
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

haha fandt denne tråd da jeg selv skulle finde svar på det med hash...

Kan se der er flere som starter i slagelse d. 2 februar, gør jeg også selv - desuden skal jeg selv videre til sønderborg, da jeg i november blev optaget som officerssaspirant...

jeg håber vi kan få fat i nogle sønderjyske damer i sønderborg drenge ;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share