Garmin Edge


Melisen
 Share

Recommended Posts

JEg overvejer at købe mig en Garmin Edge 705, mest som cykelcomputer, men den skal også kunne bruges til andre former for sport (løb, langrend) og til bare at kunne optage ruter. Men der er to specielle ting den skal kunne for at den er brugbar for mig:

1) Kan jeg burge den som GPS logger, altså hive data ud af den som kan bruges i standard GPS programmer?

2) Kan jeg lægge hjemmelavede kort ind i den? F.eks. hjemmelavede løjpekort? Hvis ja, hvilket format bruger den og hvordan knytter man GPS data til kortene?

Pft.

Link to comment
Share on other sites

1) Kan jeg burge den som GPS logger, altså hive data ud af den som kan bruges i standard GPS programmer?

2) Kan jeg lægge hjemmelavede kort ind i den? F.eks. hjemmelavede løjpekort? Hvis ja, hvilket format bruger den og hvordan knytter man GPS data til kortene?

Pft.

1. du kan sagtens hive data ud af den, der er et program der hedder training Center som er på Garmins hjemmeside, samt du kan downloade Mapsource også fra Garmin hvor du kan tegne, dog er der ikke stier med.

2. ja du kan lægge kort ind du selv har lavet, den bruger GPX. og når den selv gemmer (ruter du gennemføre) hedder de TCX.

Håber du kan bruge det.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share