Bimbo's log


jimbo bimbo
 Share

Recommended Posts

Hej MOL-boere.

Jeg har før været en aktiv logfører herinde da jeg skulle igennem et større vægttab. Dengang kaldte jeg mig torskefjæs herinde. Jeg tabte mig dengang fra 120-80kg. Jeg har i mellemtiden sneget mig op på de 95kg da jeg ikke har haft styr på kosten. Jeg har intet problem med at veje 95kg og det er derfor heller ikke derfor jeg har oprettet denne logbog. Mine mål er anderledes, jeg er begyndt at spille på håndbold 3 gange om ugen, og jeg har i sinde at spille mig på 1.holdet. Derudover vil jeg gerne ha' snittet toppen af min fedt% af. Jeg vil de første gange jeg fører loggen skrive min kost også, den er også vigtig at have på plads har jeg erfaret :dry:. Da jeg til daglig læser jura ved kbh uni har jeg ikke meget tid at træne i, så derfor vil jeg prøve at gøre mine træningssessions meget korte så de passer lige i mellemtimerne. Jeg prøver at få tilrettelagt min træning så jeg kan bruge supersets.

Dagens træning: Arme og mave

Cardio: 25 min. løb

Superset 1:

Dumbell preacher curl

1. 12x9kg

2. 10x9kg

3. 8x10kg

Overhead cable extension:

1. 12x4brik

2. 10x5brik

3. 8x7brik

Superset 2:

Hammer curl

1. 15x9kg

2. 12x10kg

3. 8x10kg

Close-grip benchpress

1. 12x10

2. 10x15

3. 8x20

Mave:

Mavebøjninger 3x25

Som i kan se gør jeg en dyd ud af ikke at have for mange kilo på stængerne! :wacko:

Kosten kommer på imorgen, jeg har ikke skrevet den ned idag.

Edited by jimbo bimbo
Link to comment
Share on other sites

Dagens kost: 6/11-08

Morgenmad:

youghurt m. rosiner (her plejer det at være at være havregryn istedet, men har ikke lige fået handlet)

Formiddag:

1 stk rugbrød med rigeligt kødpålæg

½ agurk

1 æble

Frokost:

3 stk rugbrød med rigeligt kødpålæg

1 skål råkost

1 æble

Eftermiddag:

1 stk rugbrød med rigeligt kødpålæg

1 æble

Aftensmad:

Pasta

Kylling

Dagens træning:

45 mins løb før håndbold

2 timers haltræning

Kommentar: Jeg fik et ordentligt slag på min kæbe lige til sidst i træningen, og mine medspillere mente først at den var brækket. Men jeg tror jeg slap med skrækken og kæmper videre! Det er jo herre håndbold for helvede! Rock'n'roll baby! :smilerock:

Min træner kom med et foreslag om at begynde at spinne 1 eller 2 gange om ugen for at få lidt mere hurtighed i benene. Så det kan være at det skal prøves.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share