Hjälp til at komme i gang, brände fedt, beholde muskler


Mio
 Share

Recommended Posts

Hej allesammen,

Jeg er en fyr på 23, er 182, vejer 82 kilo.

Jeg har valgt fra igår den 06-11-08 at kvitte smögerne og göre noget seriöst ved min krop.

Jeg har tränet on and off i laaang tid, sidst jeg kan huske jeg var i god form, var da jeg tränede Thailandsk boksning.

Jeg meldte mig til styrketräningscenter igår, hvor jeg blev skrämt af min ELENDIGE kondi! Det vil sige, jeg cyklede omkring 15 min. Roede 5 min. og löb 5 min. Og så var jeg ved at dö!

Jeg ville väre MEGET glad, hvis der nogen der kunne kicke mig i gang, og fortälle mig, hvad jeg skal göre for at få ultimativ kick!

Det vil sige, hjälp med noget kost, og hjälp med en träningsplan.

Kan ydeligere fortälle at min höjre skulder er mindre skadet, efter jeg i sommers fik min skulder af led da jeg styrtede på rullesköjter, så det er begränset hvor mange vägte jeg tör at tage.

Jeg vil ha mulighed for at träne, Alle ugens dage pånär Fredag, da träningscenteret lukker tidligt, men er villig til at träne noget derhjemme hvis det er.

Håber at få nogle svar, så jeg kan motiveres i min rygestop, og begynde på et frisk og nyt liv.

NYT:

Udover dette, skal jeg vel ha beregnet hvordan min kost skal väre, det vil sige protein/Kcal/fedt/kulhydrat behov? Hvordan beregner jeg disse ting ud, så de passer mig?

Jeg arbejder som IT-Supporter, så sidder ned omkring 6-7 timer ved computeren, og når jeg har fri ja så har jeg mulighed for at lave alt andet :)

Håber i kan hjälpe mig med mine spörgsmål

Edited by Mio
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share