bedst mulig måde til at sænke fedt%


cIIZ
 Share

Recommended Posts

Hej MOL.

Jeg er en dreng på 15 år der er meget fysisk aktiv og styrketræner en smule ved siden af.

Jeg synes det går godt med styrketræningen, men jeg bliver ikke rigtig markeret på overkroppen/ mave.

Siden jeg ved at jeg ikke er overvægtig eller noget pga at jeg var til en sundhedsplejerske, der fortalte mig at mit "bmi" var perfekt... great.

Derfor ville jeg skyde på at det er min fedtprocent der skal ned?

Jeg spiller fodbold 2 gange om ugen, basket 2 gange om ugen, sportsdans 5 gange om ugen. + styrketræning ved siden af.

det jeg egentlig prøver på at finde ud af er, hvordan jeg bedst mulig sænker min fedt procent. ??

på forhånd tak-

Link to comment
Share on other sites

Du ved det jo egentligt godt i forvejen :) Træn en helvedes masse. Både styrketræning og kondition - Kan dog ikke rigtigt se, hvordan du skulle kunne træne mere, det er et hårdt program du kører ser det ud til.. Men jo større muskler du har, jo mere forbrænder du under konditionstræning og når du bare sidder stille, fordi store muskler bruger mere energi end små :) Så opbyg en muskelmasse !

Ud over det så spis små måltider hver 3. time i løbet af hele dagen. Husk altid morgenmad og så spis en masse lette mellemmåltider med en masse proteiner.. På den måde holder du forbrændingen igang hele dagen og kommer ikke til at overspise, eller spise snacks :)!

Ved ikke rigtigt, hvad du ellers kan gøre.. ? Søg på nettet, hvis du er god til engelsk så tjek www.stronglift.com.. Der er flere artikler om at falde i fedtprocent..

Link to comment
Share on other sites

Du ved det jo egentligt godt i forvejen :) Træn en helvedes masse. Både styrketræning og kondition - Kan dog ikke rigtigt se, hvordan du skulle kunne træne mere, det er et hårdt program du kører ser det ud til.. Men jo større muskler du har, jo mere forbrænder du under konditionstræning og når du bare sidder stille, fordi store muskler bruger mere energi end små :) Så opbyg en muskelmasse !

Ud over det så spis små måltider hver 3. time i løbet af hele dagen. Husk altid morgenmad og så spis en masse lette mellemmåltider med en masse proteiner.. På den måde holder du forbrændingen igang hele dagen og kommer ikke til at overspise, eller spise snacks :)!

Ved ikke rigtigt, hvad du ellers kan gøre.. ? Søg på nettet, hvis du er god til engelsk så tjek www.stronglift.com.. Der er flere artikler om at falde i fedtprocent..

Hvor meget energi forbrænder et kilo passive ekstra muskler om dagen? Hvor meget forbrænder ti kilometer på cyklen?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share