Vil gerne stige i kropsvægt!!!


Vetö
 Share

Recommended Posts

Jeg er interesseret i at høre om der er nogle som har nogle gode erfaringer med forskellige

produkter af evt. proteinprodukter.

En af mine venner har nemlig svært ved at øge sin kropsvægt selvom han spiser nogenlunde fornuftig.

Hvad kan anbefales?

Weightgainer? -eller andet?

Vetö

Link to comment
Share on other sites

Din ven bør starte med at kigge på sin kost, for selvom du skriver at han spiser nogenlunde fornuftigt så spiser han garenteret ikke nok. Prøv at få ham til at skrive ned hvad han specifikt spiser i løbet af en alm dag, så vil han nok opdage at det er alt for lidt. Du kan evt poste det herinde, så kan vi rette det lidt til. Proteinpulver/WG er udemærket specielt lige efter træning, men ellers bør han få langt de fleste protein og kalorier fra alm mad som fx :chicken:

Men mht proteinpulver så kig efter et anderkendt mærke som fx prolab, Optimum, EAS etc og køb så deres 5 lb spande og ikke de dyrere 2 lb bøtter, den meget højere pris står ikke mål med effekten....slet ikke når man skal gaine. Ved WG ville jeg nok vælge N-large, den har et fornuftigt forhold mellem kulhydrater og protein, og prisen på den er efterhånden nogenlunde lav her i DK.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share