BlogLog


JensKenei
 Share

Recommended Posts

Tydeligvis bloggere er en uddøende race på MOL og derfor nedlægges "blog-delen" Derfor vil jeg nu starte en log, selvom der ikke er helt så meget prestige over det :tongue:

Om mig selv: Jeg er en ung frisk fyr fra kbh området som er sindsygt vild med træning! Jeg træner Kickboksning 2-3 gange om ugen, MMA 2 gange om ugen, Styrketræning 2-3 gange om ugen og så prøver jeg ud over det at få løbet og svømmet lidt også. Jeg har tidligere på året været til optagelsesprøve hos Frømandskorpset, men har fundet ud af at en frømand er psykopat og i TOP form. Noget jeg ikke kunne komme på et halvt år på trods af jeg trænede meget seriøst. Jeg måtte allerede udgå på 2. dagen med betændelse i akillessenen :unhappy: Jeg skal helt sikkert søge ind igen, men det bliver på et senere tidspunkt i livet. Jeg har sat mig nye mål som jeg forsøger at opnå i det nye år. De er som følger:

1. Jeg skal løbe kbh-marathon.(og under 4 timer!)

2. Jeg skal gennemføre en triathlon.

3. Jeg skal have min første kamp i MMA.

4. Jeg skal ind som Politimand.(Hvis altså ikke militæret trækker for meget)

Jeg skriver log for at holde styr på min træning, men også for at få evt. input´s fra andre. Så kom friske folkens! :bigsmile:

Edited by JensKenei
Link to comment
Share on other sites

Så blev det mandag endnu engang! Havde en lidt for sløv træningsuge i sidste uge. så i denne her uge skal der tages revence(staves)! var til kickboxing igår, fed time kun 6 mand til træning :4thumbup: Løb frem og tilbage(ca. 4 km hver vej). fik drukket mig halv fuld i fredags :nonono: så ingen træning lørdag.

Idag står den på MMA og det bliver top fedt! Det har virkelig fået fanget mig, har aldrig svedt så meget som sidste onsdag :blink:

Link to comment
Share on other sites

Hej Jens og velkommen i log-land

Her skal man bla. være opmærksom på de to knapper "Svar" og "Nyt emne", hvor det for overskuelighedens skyld er bedst at bruge "Svar"-knappen, når man laver nye indlæg i loggen. :tongue: "Nyt emne" laver nemlig en helt ny tråd. Jeg har været så venlig at flytte dit indlæg fra tidligere i dag herind.

Spændende mål du har sat dig. Ang MMA, så har brugeren DBM gang i lidt af samme skuffe, så selvom han ikke er voldsomt log-aktiv for tiden, så kan du måske hente inspiration der.

mvh

MaxPower

Moderator

Link to comment
Share on other sites

Ahh.. Smart! :bigsmile: Tak for hjælpen. Tror da lige jeg skal have kontrolleret hans log engang.

Og når nu vi er igang med at skrive kan jeg fortælle at jeg blev spurgt om jeg ikke ville sparre med det øvede MMA hold idag til træning. Havde desværre ingen tandbeskytter med :unhappy: Det vil ikke gentage sig!!

Link to comment
Share on other sites

Så er dhalvdelen af ugen slut! Hold kæft jeg er træt af at være murer, er det godt eller dårligt at se frem til pensionnen som 22 årig? :blink: Det bliver godt at komme i igang med politiet!

Misser desværre MMA.træningen idag :nonono: Men den gamle bliver 50 år idag så må hellere køre en tur ud på prærien og besøge hende. Tror også min krop har brug har brug for en lille pause. Jeg var oppe og straffe noget jern igår og var virkelig ikke en skid værd! Kunne max bænke 8* 50 kg.(bænker normalt omkring8* 80)! Så det var næsten pinligt hehe.

Ang. styrketræning overvejer jeg lidt at gå over til et full-body program da jeg ikke kan mere end et par gange om ugen.

Link to comment
Share on other sites

Oh yeah baby så blev det weekend!! :bigsmile: Og Rødovre vandt fredagens ishockeykamp så den kunne ikke starte bedere :4thumbup: At jeg så er blevet småsyg er en anden sag..

Fik kickbokset i torsdags og fik afvide at jeg rykker op på det øvede hold snart :cool: fredag stod i spinningens tegn, fed time med en helt ny instruktør.

DBM: Ja det er møg fedt! Har kun krænet mma i en lille måneds tid, så der er et godt stykke igen. Specielt når det kommer til gulvkamp! Udover det har jeg kickbokset i snart et halvt år.

Link to comment
Share on other sites

Slut wekend.. Pis!! hehe. Men den har været god! Var til min første kettlebell træning igår og det var super fedt! Man skal lige lære teknikkerne osv. men det skal nok komme. Det er bestemt ikke den sidste omgang KB! Man sveder jo ligesom hvis man har været til spinning! Forskellen er bare at til KB har jeg brugt hele kroppen. Fik hverken løbet eller svømmet, dels pga. lidt småsygdom, dels pga. lysten manglede. Til gengæld fik jeg startet på mit nye Fullbody-program i workout idag. Jeg skriver ind i næste indlæg hvordan det ser ud. Er nødt til at hoppe i seng nu, er helt flad!

Link to comment
Share on other sites

MMA træning igår, masser af gulvkamp og det var sjov(selvom jeg fik aget et par slag og knæ til ansigtet)! Idag skal der hives jern og vil da lige smide mit fullbody-program ud til bedømmelse/beundring :bigsmile:

A Backsquat 4*10/Dødløft 3*5 70kg/?

B1 Bænkpres 4*8 70kg

B2 Rows 4*8 30kg

C Rumænsk dødløft 4*5/Frontsquat 3*12 ?/?

D1 Milipres 3*8 40kg

D2 Chin ups 3*8 3*8

E Legpres 4*20 60kg

F1 Dips 3*5 3*5

F2 Curls 3*10 30kg

B1 og B2 osv. køres som super sæt, tallet ude til højre er hvor meget jeg havde på af vægt første gang jeg kørte programmet igennem(jeg kan sku ikke huske et par af dem). Om en halvanden måneds tid vil jeg skrive de nye tal ind og se hvor meget(eller lidt) jeg har forbedret mig.

Link to comment
Share on other sites

Weekend!! :bigsmile:

Var til MMA træning i onsdags og fik en lille "flænge" over næsen men ellers super fed træning. Sparrede med de øvede og selvom jeg fik lidt knubs var det super sjov og jeg lærte rigtig meget.

Torsdag stod den på kickboksning, igen fed træning selvom jeg synes jeg kan gøre det bedere end begynderholdet! Håber jeg er rykket op inden nytår.

'

Idag tror jeg det bliver en fridag for træning.. Eller skulle jeg smutte til rødovre og styrketræne lidt?? Anyways skal jeg ihvertfald til Kettlebell træning imorgen! :devil: Om jeg så kommer til kickboksning søndag må lørdag aften vise(Julefrokost i sigte).

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

uha, ikke meget der er blevet skrevet på det sidste.. Træningen er forløbet nogenlunde men heller ikke mere. Har drukket mere til alle julefrokosterne end jeg har samlet hele året tror jeg! Men nu er det da heldigvis snart overstået. Oveni har jeg også været små-syg og derfor droppet træningen for at blive hurtigere fresh. Løberiet er jeg gået helt bag om dansen med. Kan simpelthen ikke finde tiden til det når jeg træner kamp så mange dage om ugen. Efter nytår skal mig og en kammerat igang med træningen til marathon så der må jeg se hvordan det skal presses ind.

Link to comment
Share on other sites

Så blev julen overstået, træningen er forløbet fint med både kickbox, mma, styrketræning og løb.

Og så skete det der ikke måtte ske igår.. En skade. PIS!! Tog imod en del low kick´s til træning igår og mit lår begyndte at hæve op efterfølgende. Jeg brugte selfølgelig RICE men da låret var hævet op til dobbelt størrelse og var blevet sten hårdt valgte jeg at drage til skadestuen. Og med god grund! Blodansamling der var så stor at de holdte mig natten over da de mente de var nødt til at dræne den. Det behøvede de dog ikke, endnu anyways. De tror ikke på jeg kan gå før engang i næste uge, skal til opfølgning på det om ca. 10 dage for at se om den skal drænes der eller hvad. Ikke en god start på året med alle mine planer, øv!

Link to comment
Share on other sites

Det går allerede MEGET bedere idag! Låret er stadig hævet og spændt, specielt den yderste lårmuskel er ikke på toppen. Men jeg kan gå uden krykker herhjemme og det gør ikke ondt så længe jeg bare lader det være i fred. Håber på at jeg kan komme op og styrketræne i løbet af ugen.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Hold da op det er længe siden jeg har skrevet!! Starten på året har simpelthen været nedtur. Efter skaden kunne jeg ikke træne andet end lidt små styrketræning. Kæft det var svært at affinde sig med i starten, Har været vant til at træne stort set hver dag og nogen gange 2 gange om dagen. Så jeg led af deciderede abstineser i starten. Smerten i mit lår tog dog en del af lysten. Jeg var til opfølgning på hospitalet og det viste sig at noget af lårmusklen var delvist knust. De ville ikke gøre noget ved det da det kan hele af sig selv. De sagde dog det kunne tage op til 4 måneder.

Men men.. Det er heldigvis gået stærkt og jeg er allerede begyndt at løbetræne stille og roligt med hundemanden(han er i slap form så vi får begge noget ud af det :bigsmile: ). jeg er også begyndt at styrketræne igen, prøver at få det til at blive 3 gange ugentligt. Jeg savner virkelig kampsporten som jeg var blevet så glad for men det ser ud til jeg må vente lidt endnu :unhappy: Specielt MMA har lange udsigter da jeg ikke kan bøje ordentligt i benet. Kickboxing må blive let kontakt når tiden er inde.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

har ikke fået skrevet et stykke tid pga. nettet har været nede :dry:

Siden sidst er benet blevet en del bedere. Jeg har spinnet, svømmet og løbet lidt så det går den rigtige vej. OG! Jeg var til min første MMA træning i mandags siden jeg kom til skade! :bigsmile: Det var sindsygt lækkert at komme igang igen! Så nu skal der gives gas i :devil: Vil satse på ca. tre gange træning i csa om ugen Udover det skal der også straffes jern i workout 3 gange om ugen så løb og svømning må blive skubbet lidt i baggrunden. Vil lige for god ordens skyld fælde lidt MAX-stats ned omkring styrketræning. Det skal lige siges jeg tager 8 Gentagelser(Giver ikke en fuck for at køre 1 ton op og ned 1 gang hehe)

bænkpres: 70

squat: 70(Jeg tør ikke rigtig presse mig selv endnu)

dødløft: 110

milipres: 24 (På hver håndvægt :smile: )

Link to comment
Share on other sites

Super træningsuge!!

Mandag: MMA, Rigtig, rigtig fedt at komme igang igen!!

Tirsdag: Styrketræning.

Onsdag: Hviledag.

Torsdag: Thai-boks, Super fed omgang træning!

Fredag: Styrketræning OG spinning :devil:

Lørdag: Kettlebell træning.

Søndag: Styrketræning.

Som sagt, super fedt at være tilbage på måtterne i csa :bigsmile: Udover det begynder jeg at køre styrketræning lidt anderledes. Kommer til at køre 6 reps istedet for 8 og sætter programmet sammen så det bliver Biceps/bryst, triceps/ryg, skulder/ben.

har spist rigtig fornuftigt på det sidste og synes man begynder at føle og se lidt resultat :cool:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share