Scitec Nutrition


MichaelEbeltoft
 Share

Recommended Posts

Er der nogen som kender danske forhandlere af Scitec Nutrition.

Jeg har i en måneds tid brugt deres produkt MyoMax og synes at det er noget af det bedste jeg længe har været i besiddelse af. Det er godt nok et meget dyrt produkt men der hvis man sætter positive ting over for negative mener jeg at det er det værd. Og så skal jeg lige tilføje at smagsvarianten "Raspberry Cream" smager alt for godt. Jeg hader de fleste protein pulvere/måltidserstatninger for deres klamme smag, men det her produkt smager så ufattelig godt at jeg kan være i tvivl om der rent faktisk er det i som Scitec påstår. Men jeg har haft resultater som er bedre end når jeg bruger creatine, og jeg er en type som er meget følsom overfor creatine, dvs at min krops har en kraftig respons på creatin og det kan jeg kun være glad.

Jeg har købt det i Ungarn hvor det er forholdvist billigt, men er ved at løbe tør for det. På Scitecs egen hjemmeside koster det 59,95$ :angry2: og det er fandeme for meget!!! Jeg har set det til 36,95$ men så skal der jo også betales fragt osv. Så hvis der er nogen som kan oplyse mig om en dansk forhandler ville jeg være meget taknemmelig.

Til dem som ikke kender produktet kan jeg fortælle at det er et "alt i et" produkt.

Jeg bruger 2 scoops (87 gram) lige efter træning og de indeholder:

Kalorier: 293

Kalorier fra fedt: 30

Fedt: 3,2 g

Kulhydrater: 38,6 g

Protein: 27 g

Creatine Monohydrate: 5 g

Glutamine: 3,1 g

Ribose: 1,5 g

Arginine: 1,3 g

Taurine: 0,7 g

Ca. 100 % ADT af vitaminer og mineraler.

Og en masse andet, jeg har bare skrevet hovedingredienserne.

Det fås i følgende smagsvarianter:

Double Dutch Chocolate

French Vanilla Delight

Apple Cinamon (smager af bananmos med kanel, dvs rimelig godt)

Raspbery Cream (smager så fuglene synger :angel: , og det er uden shit, det smager simpelt hen så ufattelig godt, bedre end en jordbær milkshake fra McD)

Link to comment
Share on other sites

Du vil naesten altid kunne bestille det billigere fra england af end du kan fra danske forhandlere....det er i hvert fald min erfaring. Det er en skam du ikke postede lidt foer for jeg har lige bestilt en helt masse proteinpulver og kunne da godt have bestilt noget Scitec til dig.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share