modermælks erstatning??


Mads J
 Share

Recommended Posts

hej jeg er en 17 årig fyr som gerne vil tage på i en fart så defor var jeg lige ved at købe en såkaldt waight gainer,men den er lidt for dyr som det står lige nu. også var det jo jeg læste at modermælks erstatning skulle have næsten samme virkning?? nogle der kender noget godt eller dårligt til denne tiori?? eller selv har prøvet det??

håber lige i gider skrive...

Link to comment
Share on other sites

hmm.....eftersom det var mig der skrev om det, ønsker du jo nok primært en andens mening, men her kommer min!   :)

Waigh gainer er sådan set fin nok, hvis du (ligesom jeg) har problemer med at få kulhydrater nok. Men som du skriver, syntes jeg også det er rigmelig dyrt købte kulhydrater. Derfor snakkede jeg med min svoger, som selv har været meget seriøs i sin styrketræning. Og han sagde, at jeg bare skulle gå ned i matas og købe noget modermælksærstatning. Jeg var umidlbart lidt skeptisk, men så sagde han, at jeg jo kunne lave et forsøg. Jeg skulle skrive ned, hvad der var i min waight gainer, og så gå ned i matas og sammenligne dem (for det er ikke alle modermælkserstatninger, der indeholder det samme). Og de havde faktisk nogle som var rigmelig identiske med min waight gainer, bare meget billigere!  Og så kommer det dårlige, smagen!  Det smager hæsligt!  MEn det er der jo også altid en løsning på!  Nu ved jeg ikke hvad smag du plejer at købe, men jeg kan bedst lide banan eller chokolade. Hvis du vil ha banan smag, kan du jo blænde en banan ned i din drik (det giver oz nogle gode kulhydrater) og hvis du vil ha chokolade smag, kan du jo komme en lille smule chokoladepulver i.  jeg har aldrig prøvet vanilje, men mån ikke man kan få en rigmelig god smag, ved at putte lidt vanilje sukker i??   :)

  men jeg syntes du skal skrive ned, hvad der er i din waight gainer, og så finde en erstatning, som liger den. Dog vil du aldrig finde en der er identisk, men det er jo også primært kulhydraterne du er ude efter.... :)

  held og lykke, og jeg håber der er nogle der vil kommentere det også :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share