S: (NEDSAT PRIS) Komplet sæt af frivægte/bænk/stænger/stativ etc. til


j_grubbe
 Share

Recommended Posts

Hola MOL'ere,

Da jeg ikke træner tung styrketræning længere, har jeg et komplet sæt af alt du nogensinde kommer til at skulle bruge hvis du træner med frivægte (som jo bekendt er klart det mest effektive og sundeste at træne med, da det også rammer stabiliserende muskulatur - i modsætning til maskiner)..

Det drejer sig om følgende af kvalitetsmærket Hammer.

Diverse

Bænk hvor sæde og ryg kan justeres fra lodret siddende til decline position. Max belastning = 250 kg.

Squatrack/stativ - kan justeres i højde og bredde, perfekt til squat, military og bænkpres

Kompakt stativ til samling af skiver og op til 6 stænger - mindsker pladsforbruget af alt grejet

Clips til låsning på de forskellige stænger (9 stks), samt 2 andre låse

Evil wheel (Træningshjul man kører med på gulvet - med dette kan man lave nogle af verdens hårdeste maveøvelser. Det er generelt fantastisk til coretræning.)

Stænger (diameter 30mm)

1x 180 cm lang lige stang (m. clips låse for hurtigere skiveskift)

1x Curl/z-stang (m. clips låse for hurtigere skiveskift.)

2x håndvægtsstænger af metal m. skruelåse (man kan dermed sætte skiver af og på)

Skiver (Sort støbejern - ikke dem på billedet. 30mm)

4x 0,5 kg

12x 1,25 kg

8x 2,5 kg

6x 5 kg

4x 10 kg

2x 20 kg

Samlet skivevægt: 147 kg

Ny pris alt i alt = 7949,-

Sælges for 4900,-

Alt står som nyt - og da alt er lavet af solide materialer, er det jo utroligt svært at slide på (er 2 år gammelt) :-)

Mvh Jacob Grubbe

samletudstyr.jpg

Edited by j_grubbe
Link to comment
Share on other sites

Hej Hr. Kirchebrandt,

Undskyld det sene svar!

Jeg må indrømme, at jeg tror det bliver ret svært at sælge resten hvis de dele mangler - men skal jeg skrive til dig om en uges tid eller to hvis jeg ikke får sættet solgt?

Mvh Jacob

kan stativet til skiverne bruges til 500mm eller er det kun til 30mm

Link to comment
Share on other sites

kan stativet til skiverne bruges til 500mm eller er det kun til 30mm

Well, jeg kan ikke se hvorfor det ikke skulle kunne bruges til 50mm, der er bare lidt mere hul en der er stang :P - men da skiverne jo "hænger" på tværstængerne på stativet burde det ikke være noget problem

Link to comment
Share on other sites

Well, jeg kan ikke se hvorfor det ikke skulle kunne bruges til 50mm, der er bare lidt mere hul en der er stang :P - men da skiverne jo "hænger" på tværstængerne på stativet burde det ikke være noget problem

hvis ikk du kommer af med det samlet, kan du så ikk pm mig hvis du ønsker at sælge stativet for sig selv

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Teddy,

Du har stillet spørgsmål om produkterne til hver eneste person der har villet sælge her i Køb-Salg-Bytte sektionen. Enten er du den mest ubeslutsomme person der findes, eller også har du det mest udrustede gym der findes.

ja jeg har gjort det til 2, godt talt..

Har du ikk andet at gå op i???

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share