Diom's log


Diom
 Share

Recommended Posts

Update

Ja... der har ikke været så meget at skrive de sidste par uger, jeg døjer med en fibersprængning i ryggen lige pt. Men vender snart stærkt tilbage med noget mere KB workout og andet gøjl, sidder og arbejder på nogle nye træninger ud fra nogle ting fra Ross Enamait.

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

The BIG update!

Jae, der var ikke så mange der læste min log, så der er nok ikke rigtig nogen der har savnet den hehe. Nå men jeg vil begynde at logge igen især nu hvor jeg efter en måneds sygdom endelig kan begynde med træningen igen. Som sagt har jeg været syg i over en måned, først med noget øf-syge og så med mave-influenza. Ellers er der ikke sket så meget siden januar. Er blevet htx-student og er pt arbejdsløs, skal på højskole til marts. Er blevet uddannet fitness-instruktør under DIU og arbejder i Dit-Center Hurup. Ellers er det stadig de dejlige runde kettlebells jeg træner mest med. Nu hvor jeg kan træne igen skal jeg til at træne hen mod at blive xfit instruktør, hvilket der er nogle fysiske krav til som der er nogle få jeg skal arbejde på.

Nå men til dem der har lyst til at følge med - velkommen til loggen der er genopstået fra de døde ^^

Træning mandag d. 23/11 2009

Dødløft 5 x 5 - 70 kg - styrken er fuldstændig forsvundet i de 10 kg jeg har tabt mens jeg har været syg.

DB benchpres 3 x 10 - 20 kg h/v

Pullups 4 x 6 - bw at 85 kg.

Biceps curl to overhead pres 2 x 15 - 12,5 kg.

Vredes finisher i vrede over den manglende styrke:

Frontsquat 1 x 24 med stangen.

Ikke speciel organiseret eller optimalt træningen i dag, men det var nu rart at snakke lidt med nogle af dem i centeret jeg ikke har set længe. Glæder mig til at komme over min "rehab" periode så jeg kan komme i gang med noget seriøs træning. Pt er målsætningen bare at køre noget stille rehab træning frem til 1. januar så jeg kan komme i så nogenlunde form igen og få taget nogle af de tabte kilo på.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share