Voldsomme strækmærker!


Laze
 Share

Recommended Posts

Hey

Jeg er desværre begyndt at få nogle rimelig grimme strækmærker omkring skulder og arme. Jeg træner meget normalt synes jeg selv, synes ikke jeg træner for hårdt. Så forstår ikke helt hvorfor de pludselig begynder at komme. Er der noget man kan gøre for at sikre sig at de ikke kommer? Jeg er helt på bar bund, så alt information ville være dejligt.

Link to comment
Share on other sites

Du kan altid prøve at smøre dig ind i fks. babyolie eller fugtgivende cremer, men er du fra naturens side udsat for at få strækmærker kan det være svært at undgå dem.

De strækmærker du har fået kan gøres en hel del pænere hvis du kan få din læge til at udskrive noget A-vitaminsyre creme.

Link to comment
Share on other sites

Hej.

Jeg er også rimelig hårdt ramt af strækmærker (heldigvis ikke så tydelige når jeg bare står afslappet med armene nede og benene samlet)

Det første jeg gjorde da de begyndte at komme, var selvfølgelig at gå til lægen, men han sagde bare at jeg skulle stoppe med at styrketræne.

Dernæst hørte jeg den med leveren, men det hjalp mig ikke. (i hvert fald ikke noget videre)

Til sidst læste jeg noget om at zink skulle være godt til at forebygge strækmærker, men det hjalp heller ikke rigtig.

Det eneste jeg gøre nu er, at smøre creme på en gang imellem.

Ved ikke om det hjælper specielt.

Men det er da ting du kan prøve og se om det virker. ingen af delene er noget der vælter budgettet :wink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share