Nakkeproblem


Dvlz
 Share

Recommended Posts

Hejsa

Jeg er en fyr på 26 år, som for 2 år siden begyndte at få problemer med nakken efter en nat i byen, hvor jeg dansede lidt vildere end normalt og har headbanged lidt, hvilket jeg tror er skyld i problemet.

Når jeg spænder mine nakkemuskler som sidder tæt på rygsøjlen, får jeg en let smerte omkring en af rygsøjlens knogler. Dette forværres ved at jeg samtidigt bøjer eller drejer hovedet. Smerterne er til at holde ud, så jeg fungerer ellers normalt. Det er bare møg irriterende at hver gang jeg anvender disse muskler så kommer smerten.

Stedet der er smerte kan jeg finde ved at ligge fingeren på toppen af rygsøjlen ved nakken, og bøje hovedet bagover. fingeren presser så ned oven på en af knoglerne, og det er der smerten er.

Jeg har prøvet følgende for at få det til at forsvinde:

3 forskellige kiropraktorer, hvoraf den ene mindst 10 gange. (Knækker nakken men det har ingen virkning overhovedet)

Røngten (hvor kiropraktoren sagde at der ikke var noget betydeligt at se...)

Fys, som efter 3 gange kun kunne foreslå at jeg lavede nogle nakkeøvelser, som jeg prøvede i 3 uger uden den mindste bedring.

MR-scanning, som viste jeg var 100% fit.

Styrketræning i længere tid.

Akupunktur

Ultralyd

Alt uden held.

Jeg tænkte der må være andre som lider noget lignende, som måske har fundet en løsning? Har ledt overalt på internettet, men har ikke kunnet finde nogen forums for "folk som mig", ligesom der er for folk med psoreasis ell.

Nogen der kan hjælpe mig videre?

/Emil

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share