Hjælpe til Forerunner 305


outzen
 Share

Recommended Posts

Hejsa.

Jeg skal bruge noget hjælp. Min computer synes ikke at ville køre det med følge progam til forerunner. Elller det kan den godt men når jeg sætter uret i holderen skriver den "runtime error......" Har i nogen erfarringer med det? Jeg skal lige sige at jeg anvender vista

Link to comment
Share on other sites

Hejsa.

Jeg skal bruge noget hjælp. Min computer synes ikke at ville køre det med følge progam til forerunner. Elller det kan den godt men når jeg sætter uret i holderen skriver den "runtime error......" Har i nogen erfarringer med det? Jeg skal lige sige at jeg anvender vista

Jeg havde samme problem. Du skal opdatere fra deres hjemmeside

Link to comment
Share on other sites

i vinduet der hedder rapport er der en bjælke(der står rapport i bjælken) hvor der ude til højre er en pil ned. tryk på den og vælg "workout". da skulle der gerne komme en en graf du kan indstille.

sporttrack er ikke så intuitivt at bruge og det er lidt svært at forklarer men hvis du ikke kan få det til at spille kan jeg godt lige lave en guide med screendumps

Link to comment
Share on other sites

hey outzen

Kommer først til min egen bærbar imorgen, så skriv lige, hvis du stadigvæk mangler info..

og derudover mener jeg at der findes et plugin til at lægge to grafer oven i hinanden.

Mener du kan få puls / tid vist...

Skriver lige imorgen aften!

Edited by matty`
Link to comment
Share on other sites

Ja det kunne e max fedt!!! Jeg kunne godt tænke mig at man kunne lave en graf der have pulsen som funktion af tiden(min) så kunne det nemlig bruges på løbebånd. Hvis man så kan lægge 2 grafer oven i hinanden ville det være endnu federe

det kan du gøre sådan her :)

post-3619-1231896665_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share