Men's Health [Magasin]


FlopHouse
 Share

Recommended Posts

Hejsa!

Er der en venlig sjæl, der kan fortælle mig, hvor jeg kan bestille et abonnement på magasinet Men's Health på Internettet?

Jeg har søgt under "Subscribe" på magasinets hjemmeside, men hér kan man - tilsyneladende - kun bestille bladet, såfremt man er bosidende i USA eller Canada.

Når man kan købe bladet i eksempelvis lufthavnen, så må det da være muligt at bestille det direkte?

På forhånd tak for hjælpen!

FlopHouse

Link to comment
Share on other sites

For 1-2 år siden hørte jeg om en tjeneste, der gjorde det muligt at subscribe på alverdens blade (f.eks. amerikanske), som ellers ikke kunne leveres i ens eget land. Priserne var også meget rimelige, så vidt jeg husker.

Men jeg kan pinedød ikke huske, hvad tjeneste hed, men måske lidt google-gymnastik kan klare det?

Link to comment
Share on other sites

Hejsa!

Er der en venlig sjæl, der kan fortælle mig, hvor jeg kan bestille et abonnement på magasinet Men's Health på Internettet?

Jeg har søgt under "Subscribe" på magasinets hjemmeside, men hér kan man - tilsyneladende - kun bestille bladet, såfremt man er bosidende i USA eller Canada.

Når man kan købe bladet i eksempelvis lufthavnen, så må det da være muligt at bestille det direkte?

På forhånd tak for hjælpen!

FlopHouse

Prøv at gå ind på subscribe, også helt ned i bunden. Der står:"To subscribe to Men's Health outside the US and Canada, click here"...

Kan godt forstå dig. Fedt magasin...

Link to comment
Share on other sites

Prøv at gå ind på subscribe, også helt ned i bunden. Der står:"To subscribe to Men's Health outside the US and Canada, click here"...

Tak for hjælpen! Det ser lovende ud! Der er vel for fa'en tale om dét Men's Health, der udgives i England, ikke? Jeg spørger bare fordi, at billederne af tidligere udgaver (?), der vises i toppen af skærmen, når man klikker på ovenstående link, ser noget..."tynde" ud?

EDIT: 10 numre samt levering til Danmark koster alt i alt ca. 50 USD, hvilket svarer til mindre end 300 DKK. Taget i betragtning af at jeg 'normalt' køber bladet til ca. 80 DKK i lufthavnen, er det da et meget godt tilbud... Forudsat at bladene når frem!

Edited by FlopHouse
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share