2 split eller 4 splits program?


Zepp
 Share

Recommended Posts

Hej

jeg har nu trænet okay regelmæssigt i det sidste års tid. I perioder har jeg virkeligt gået til den, mens i andre perioder har jeg taget det lidt mere stille og rolig. Har kørt et 2-split program, men synes ikke rigtigt jeg har haft den vilde fremgang i muskelmasse..

Har kigget lidt på dette program, som ser ud til at være vældig populær.. Er et 4 dags split program

http://www.muscleandstrength.com/workouts/...it-workout.html

Men er i tvivl om det er for avanceret for mig, når jeg som sagt kun har trænet on/off i et år... Skal jeg bare holde mig til mit 2-split program og så bare give den ekstra gas..

Er ikke fordi jeg er i tvivl om hvilke øvelser et 2-split program skal indeholder. Er altså mere om jeg skal skifte til ovenstående program..?

Kan lige til sidst fortælle at jeg er 176 cm og vejer 70 kg.

Edited by Zepp
Link to comment
Share on other sites

Jeg synes at du skulle holde dig til dit 2-splits program. Jeg synes ikke at et 4-split program er optimalt. Programmet ligner intet af det der normalt bliver anbefalet herinde. Og det er de færeste der har den dedikation og tid det kræver at få et 4-split til at fungere ordentligt.

Link to comment
Share on other sites

Hvad med at forsøge dig med et simpelt full-body, med fundament i alle de store basisøvelser?...

Skru det ganske simpelt sammen...

Squat

Dødløft

Bænk

Skrå bænk (sys jeg selv er et must have)

Chin Up

Bent Over Row

Military Press

Kør godt på med dem!.. tænker 5x8reps eller noget i den stil...

Det er de store tunge øvelser der virkelig giver noget masse, og husk det er vigtigt at spise rigtigt ved siden af også!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share