Mit vægttab.. hvornår?


*pharma*
 Share

Recommended Posts

:confused2: Hejsa ;)

Har trænet i ca 3 måneder nu, både styrke og konditions.. spiser en hel del protein(Fra tun og kalkun især) ikk rigtig noget pasta eller andre kulhydratligenede ting.. da jeg startede vejede jeg 72, er nu på 67,5.. går det ikk ret langsomt eller er det bare mig der er utålmodig?

Link to comment
Share on other sites

Hovsa - jeg har i konditionsforumet spurgt, om du fik nok protein, det er du opmærksom på (havde ikke læst din post her) :)

Det går ikke langsomt, især ikke når man tænker på du er startet med styrketræning. En tommelfingerregel siger, at man kan tabe sig ½ kg fedt om ugen maximalt, uden at tabe muskelmasse. Du øger sandsynligvis din muskelmasse, hvilket gør at din nettovægt ikke falder så hurtigt, som fedttabet gør. Selvom du "kun" har tabt 4,5 kg netto, så er det ganske muligt, at du har tabt mere fedt end de 4,5 kg.

Link to comment
Share on other sites

Godt sagt Armoured Female.

Personligt er jeg ret ligeglad med hvad jeg vejer, muskler vejer jo mere end fedt, så se hellere efter hvordan du ser ud, om du kan se nogle ændringer etc.

Men det er da flot hvis du har taget masse på og tabt ca 5kg, på 3 måneder, bliv ved med det :)

//dementia

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share