Diætplaner program


outzen
 Share

Recommended Posts

Har lige siddet og prøvet dette, i øvrigt super brugervenlige, program. Har dog et enkelt spørgsmål, når man skal angive mængde er det så altid i gram? Uanset om det er hele æg, mælk, tun osv...

På forhånd tak

Nej du kan også angive i stk, såfremt den enkelte ingrediens er oprettet som værende for et stk. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg benytter mig af programmet og synes det er ret godt, men når jeg skal lave en plan er det ofte af nogle af tingene mister dele af dets data hvis det er blevet benyttet i en tidligere kostplan. Det kan være alt fra en tomat til mit proteinpulver. Så i stedet for fuld data er der f.eks. kun data på proteinindholdet men ikke carbs og fedt!?

Edited by -Matz-
Link to comment
Share on other sites

Jeg benytter mig af programmet og synes det er ret godt, men når jeg skal lave en plan er det ofte af nogle af tingene mister dele af dets data hvis det er blevet benyttet i en tidligere kostplan. Det kan være alt fra en tomat til mit proteinpulver. Så i stedet for fuld data er der f.eks. kun data på proteinindholdet men ikke carbs og fedt!?

Der er andre der har haft problemer som du beskriver, jeg har dog ikke kunnet verificerer dem selv, har endda prøvet på to forskellige PCer. Hvis du har den seneste version, burde der ikke være problemer.. Prøv evt. at sikre dig, at sproget i dit styresystem er sat til Dansk.

Jeg har desværre ikke tid til at rode med det selv.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share