Whey out of date !?


Baldessarini
 Share

Recommended Posts

Har en 5 kilos bøtte Whey, som har været hermetisk lukket men er gået et par måneder over den anbefalede dato for holdbarhed....

Ingen fugt og dermed kager i bøtten, så der skulle vel ingen problemer være med at indtage skidtet, eller hva'?

Går heller ikke udfra at virkningen aftager fordi det har ligget lidt længere end beregnet.....

Link to comment
Share on other sites

Ingen problem I at indtage det, har selv haft protein pulver som er flere måneder for gammelt som jeg har indtaget uden nogen maveproblemer eller lign og virkningen af pulveret var os som den plejede så du kan roligt tage det. Der står sikkert os mindst holdbar til og det er jo som ordet siger mindst. Har i øvrigt spist kreatin som var 1 år for gammelt og det var der umiddelbart heller ik noget problem i. Der er os mange som smider madvarer ud i køleskabet samme dag som holdbarhedsdatoen og der kan man i øvrigt os spise kødvarer et par dage over datoen hvis køleskabet bare er 5 grader. Hørte os engang i fjernsynet at man kan spise æg som er over en måned for gammel i henhold til holbarhedsdatoen også selv om det ikke engang har været på køl, men der sætter jeg dog min grænse :-)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share