Protein snacks/bars


BrainRoid
 Share

Recommended Posts

Har fundet nogle stykker der indeholder omkring 20g protein.. men f**k hvor er de dyre (også pr. kasse) .. er det normalt med en ca 12-16 kr for sådan en enkelt satan ? Før jeg begyndte min søgen havde jeg forestillet mig en 6-7kr måske.. men goddamndeterfuckigndyrt!! men hvem gider at gå ud og røre valle op på arbejdet ?? Så ville det sku være lidt smartere bare at ha en 4 proteinbars med...

Link to comment
Share on other sites

Folk på mit arb, er begyndt at "acceptere" at jeg starter shakeren et par gange iløbet af dagen, men de kiggede godt nok underligt i lang tid!

Men hvis du kun vil have dem for nemhedens skyld, hvad så med en færdig blandet shake??  De koster ca. 15Kr/shake, og indeholder da mere protein end 20g!

Link to comment
Share on other sites

hmm.. ja det kan da godt være det er noget skod pulver jeg har..

jeg har kigget på www.netfit.dk

Prolact 4000g Vanille Pris 649,-    

nogen der kender dette pulver ? 75gram protein pr 100 gram.. muuuums ..

har iøvrigt også bestilt 100stks af deres proteins bars for et øjeblik siden :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin:

Link to comment
Share on other sites

BrainRoid det er det jeg tager,det smager fint fint.men ved ik så meget om det så jeg kan ikke sige om det er godt eller skidt.

og deres bars,tror jeg lige du skal kigge på igen.

der er kun 17,9 gram pr 100 gram

og da baren vejer 35 gram er det jo kun ca.6 gram i den:camper:

og næsten det samme fedt :cry:

Link to comment
Share on other sites

forrrk, sådan er det når man ikke læser hele møllen ... nårh, men ordren er heldigvis ikke bekreæftet endnu ..

ja det ser fedt ud med 16. gram protein i en 35 gram stor bar ... men hvis der også skal være plads til 50g kulhydrat og 15 gram fedt.. heh, så går regnskabet ikke liiiige op, lol...

oh well, the search continues....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share