Reumatolog i KBH


Kongsfelt
 Share

Recommended Posts

Hej MOL'ere!

Jeg skriver på vegne af min 62 årige stedfar, som søger en reumatolog i København/omegn, snarest muligt.

Her for et par måneder siden begyndte han at få rygsmerter. Med tiden er de sådan set bare blevet værre, og det har "bredt" sig helt ned i det ene lår, som gør at han har ondt konstant og ikke kan sove ordentligt. Han har, indtil for 3-4 måneder siden, aldrig været plaget af rygsmerter/rygproblemer. Umiddelbart er det nerveproblemer.

Han har været til lægen en del gange, fået taget forskellige prøver - og langt om længe fået en henvisning til en reumatalog. Problemet er bare, at han først kunne komme til i Oktober, og det kan man sku ikke byde et menneske med konstante smerter!

Han har også været til fysioterapeut, men også uden held.

Er der derfor nogen der kender til, eller kan anbefale en reumatolog i København eller omegn? Eller kan give andre råd?

Skriv gerne, hvis jeg skal uddybe hans situation.

På hans vegne, mange gange tak.

Mvh Morten Kongsfelt

Edited by Kongsfelt
Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Hi, ja der er urimelig lang ventetid... i Holbæk har de ca. 2 mdrs. ventetid. jeg har selv lige ringet rundt til alle reumatologer på Sjælland.

Hvis du henvender dig på et privathospital (f.eks Amartro i Kastrup) får du en tid dagen efter. Jeg gav 1300kr. for en 1.konsultation + blokade på privathospitalet.

Ellers kan du også få din stedfar skrevet på afbudslisterne:)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share