Vejning - Er der forskel på tidspunktet?


Daso
 Share

Recommended Posts

Hej

Jeg har nu gennem et stykke tid vejet mig og derved fulgt med i min fedtmasee/fedt % og BMI..

Bruger en analyse maskine i min lokale motionscenter og det har siden 1/1 ikke gået andet end nedad så det er jo super... :)

Men så undrer jeg mig lidt over hvad jeg så idag. Normalt vejer jeg mig om aftenen lige inden træning og aftensmad men jeg var nede og træne her til formiddag og ved vejningen var jeg lige pludselig 2 kg rent fedt tungere..

Så mit spørgsmål lyder om der er forskel på vægten afhænging af tidspunkt på dagen og om man "vejer" mere om morgenen???

Håber i kan hjælpe mig... :)

Link to comment
Share on other sites

Det er bedst altid at veje sig på det samme tidspunkt af døgnet, så man har indtaget cirka den samme mængde føde som de andre dage, personligt er jeg mest for at veje mig lige når jeg er stået op og har været på WC.

De fedtprocentmålere som man har rundt omkring er så vidt jeg ved ikke særligt præcise, og har du spist/drukket inden du hopper på dem, er de vidst endnu mere hen i vejret! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share