Videoer af daglig crossfit træning?


Nicholai
 Share

Recommended Posts

Jeg har i en periode fulgt normale styrketræningsprogrammer (split, full body osv.), men er gået over til at køre en del crossfit, da jeg godt kan lide kombinationen af intensiv træning kombineret med tung vægttræning.

Jeg har indtil nu fulgt crossfit.com men mangler lidt, at se de øvelser og programmer der køres, visuelt og i en flydende sammenhæng.

Er der nogen der ved, om der findes steder hvor der sammen med en daglig wod også er en video tilknyttet?

Link to comment
Share on other sites

Jeg har i en periode fulgt normale styrketræningsprogrammer (split, full body osv.), men er gået over til at køre en del crossfit, da jeg godt kan lide kombinationen af intensiv træning kombineret med tung vægttræning.

Jeg har indtil nu fulgt crossfit.com men mangler lidt, at se de øvelser og programmer der køres, visuelt og i en flydende sammenhæng.

Er der nogen der ved, om der findes steder hvor der sammen med en daglig wod også er en video tilknyttet?

http://www.crossfit.com/cf-info/excercise.html

Link to comment
Share on other sites

Prøv at check www.friskonline.dk ud,

Jeg har i en periode fulgt deres program, med stor succes, hvor man dagligt kan se en video med dagens CrossFit træning.

Der bliver både forklaret og vist hvordan man udfører øvelserne. Ydermere kan jeg godt lide at de laver et program med forskellige sværhedsgrader, jeg er personligt gået fra deres begynder til let øvet på under en måned.

Håber det kan hjælpe.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share