våddragt til tri?


Argon18
 Share

Recommended Posts

  • 2 months later...

Hejsa..

Jeg har lidt samme problem for jeg ved heller ikke lige hvad der er bedst, og selvom man kan blive vejledt ien butik, så står man også der og ved godt at den hjælpsomme persons job er at sælge en noget ... hmmm

Nå, men jeg har så prøvet mig frem med prøv lykken metoden, og har lige nu (for mindre end ti minutter siden) prøvet min ny våddragt... Den er lidt svær at tage på, og jeg har vist også valgt en der er lidt lille, men jeg tror størelsen op ville være til den lidt store side... Den er super fed, og når den først er på så føles den behagelig, da der er lavet sådan noget tamtam som gør at man har plads til lunge udvigelse... hvilket jo er en god ting, når man får pulsen lidt op.

Jeg er ikke helt sikker på om jeg måske har købt en der er lidt for tyk, men har så opdaget at dele af den er 4mm og andre kun er 2mm, hvilket gør mig glad, for der hvor man udvilker meget varme er det jo godt at den er lidt koldere..

Jeg har købt den på speedo.com, der er en del dragter at vælge imellem og de er betydeligt billiger end det du kan finde i de danske butikker... den er også kommet lyn hurtigt, jeg bestildte den fro 3 dage siden, efter kl 16.00 og som sagt er posten lige kommet med den... Jeg er simpelthen så glad, og selvom der entligt kun stå cykling på programmet idag, skal jeg nok lige et smut forbi lidt vand og prøve den af :D

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Hej Aragorn18

Med hensyn til tri-dragter så er der ironman dragterne som er mega fede, men også noget pebrede i prisen, de har dog stadig et stort udvalg i former, figurer og designs. Ud over dette mærke kan jeg selv anbefale Moriner som også laver nogle enormt fede dragter til en rimelig penge vil jeg mene. Hos dem kan du få en god dragt for under 2500 og som sidder rigtig godt.

Du skal dog nok lade være med at bestille dragter rent over nettet den første gang da det så er svært at vide om dragten vil komme til at sidde som den skal. Der er dog en ting som du skal have på dragten og det er en lav hals, for ellers er der 100% dømt gnavesår i nakken når der skal tæskes et par k igennem i det kølige vand. Dertil er det en god ide at dragten som hos Tri-Dina har differantieret neopren tykkelse alt efter hvor på dragten panelerne sidder.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share