Hjælp til en kostplan iforhold tim min træning.


jrne
 Share

Recommended Posts

Hejsa MOL. Jeg vil gerne have hjælp til at vide hvor meget mad jeg skal spise på en dag iforhold til min træning.

Jeg vil lige sige jeg dyrker meget motion, og der er sikkert en masse der ikke tror på det, og mener jeg overdriver. men det er rigtigt nok,. og JA , jeg ved godt det sikkert er ALT for meget træning, men det er sådan det er lige pt og har ikke brug for at høre alt det med for meget træning. vil gerne have hjælp til at vide hvad og hvor meget jeg skal spise.

Mandag: Badminton 1½time, Spring gymnastik 1½time, cykling 10km og boksning i 1½time.

Tirsdag: Løb 10km + styrketræning i 1½ time (styrke træningen er baseret på at bruge sin egen krop og ikke vægte!) + badminton i 1½time.

Onsdag Løb 10km + 1½time badminton + 1½ time styrketræning (igen baseret på at bruge sin egen krop som vægt)

Torsdag: Cykel 10km + boksetræning i 1½ time.

Fredag løb 10km

søndag løb 8km + mave,arm og ryg bøjninger. ( 500mave, 400 ryg, 150arm - 200 arm)

Link to comment
Share on other sites

Hejsa,

Der er for få informationer i dit indlæg til evt. at give et bud en kostplan. Først skal du finde ud af, hvor mange kcal du har brug for dagligt, dertil er der en beregner her på MOL, linket er her:

http://www.motion-online.dk/sundhed_og_vae..._energiforbrug/

Det vil samtidig være en hjælp, hvis du angiver hvorvidt du ønsker at tabe dig, gaine eller opretholde ligevægt.

Mvh. No Enigma

Edited by No Enigma
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share