Træningspartner i Randers


elpresidente
 Share

Recommended Posts

Hey.

Jeg er en fyr på 20år som lige er flyttet til Randers.

Jeg har styrketænet i mange år. Er ikke særlig stor (175cm 75kg) men meget erfaren. Derud over løber jeg også af og til, er i god fysisk form hvad det angår.

Jeg søger en at træne med. At træne med.. Hmm, det er jo et rimelig vidt begreb. Men jo leder efter en som vil træne sammen et par gange om ugen. 1-3 gange alt efter mugligheder og tid.

Hvad jeg havde tænkt mig!? Jeg havde tænkt mig at vi kunne udfordre hinanden lidt. løbe nogle ture sammen. måske tage nogle "anderledes" stederhen og løbe lidt rundt... Eller tage ned i træningscenter og styrketræne lidt. Hvad vi nu lige finder ud af....

Men hvis der sidder nogle der ude som bor i Nærheden af Randers området, som tænker det kunne være meget fedt at komme lidt ud, så skal du endelig bare skrive :)

mand/dame/dreng/pige det er sådan set ligegyldigt, jeg spænder godt sammen med stort set alle mennesker.

Det eneste krav jeg har er at du ikke er i desideret dårlig form.. hvis jeg skulle sætte nogle tal på, så skal du kunne løbe omkring 2km på højst 12min.

Jeg sidder med en masse spændende planer om ting jeg godt kunne tænke mig at komme ud og lave, så jeg håber der sidder en der ude, som vil med ud og "lege" eller evt selv komme med nogle sjove ideer!?

Rune

8900 Randers

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share