Kreatin og Koffein


Body wuss
 Share

Recommended Posts

Howdy !

Jeg har et spørgsmål som jeg håber at der er nogen der kan give mig et specifikt svar på.  Jeg har haft gode erfaringer med kreatin. Jeg har også gode erfaringer med opkvikkende tilskud som hydroxycut, stoked og andre "eca" baserde produkter. Men jeg kan forstå at effedrin/ coffein der netop giver dig et godt "kick" til træningsintensiteten har en negativ indflydelse på kreatins effekt.

Er det muligt at kombinere disse to tilskud så du bibeholder deres respektive træningsfremmende egenskaber ( f.eks. kreatin morgen + middag ) samt et eca boost før træning eller vil det være helt tåbeligt ?

Er det fordi eca stack'en er vanddrivende at den er uhensigtsmæssig at indtage under en kreatinkur eller hvad ?

Jeg synes det er svært at vælge mellem fordelene ved det ene frem for det andet, og vil derfor helst kombinere dem, men er det muligt ???

Hvad siger i ,  nogle erfaringer eller tips ?  

Hejsa :)

Link to comment
Share on other sites

hmm, ved ikke noget om hvorvidt de to ting (efedrin/coffein og kratin) modarbejder hinanden, men du skal ihvertfald ikke tage nogle "boost" produkter (efedrin/coffein) hver gang du træner!!   Maks. en gang om ugen, ellers vil du opleve at du slet ikke kan træne uden, og det er jo ikke særlig fedt at være afhængig af et produkt, bare fordi du vil op og træne.......men en gang om ugen er det er udemærket ekstra kick i træningen.....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share