mangler råd til træning og kost.


cassh
 Share

Recommended Posts

Jamen dag dag.

Jeg bevæger mig på dybt vand her da jeg intet aner om motion og træning. Og endnu mindre med kost. Så alt info og hjælp ville være kanon.

Men ja er en 22 år (mand/fyr/dreng/GUT?)

Og i teenage årene var min kondi som supermans da jeg af natur elskede at røre mig. Fks rulleskøjter 4 1/2 km (hver vej) i skole hverdag.

Blev bombaderet af noget angst og kæmper stadig med det. Det har så smadret det helt da jeg ikke tilbringer så meget tid ude som før.

Medfulgt kom de dårlige vaner som for meget tv glo'eri og dårlige snacks.

Nok om det. alt i alt tror jeg at det ville hjælpe på det hvis jeg fik kondien i orden igen og generalt blev lidt mere frisk.-

Så lige nu prøver jeg at gøre dette.

Ca 15 min cardio (hjemme) til at få pulsen op. (er sgu måske ikke meget men min puls når de 170+ når jeg er ved at være færdig.)

der efter ca 15 min forskellige ´mavebøjninger.

Har så sådan en bænkpres ting (bruger 30k) og håndvægte (25k) som jeg ikke aner hvordan jeg burde bruge da jeg ikke fatter (reps? 10x5? osv)

Men går bare amok i en 30 - 40

er det acceptabelt for en umotioneret fyr som mig? Eller burde jeg tage det cardio nogle flere gange om dagen? (morgen aften fks?) Og en puls på 170+ er det ok?

Så er der kosten. Og igen kan ikke helt sætte mig ind i det med kost fibre, protein osv. Men slik og lign Inkl cola er historie.

Men morgen

Havregryn -varm eller kold med mælk med lidt sukker på.

middag.

" styk rugbrød med lidt pålæg.

Formiddag

samme som middagen.

Aften

Ting som pasta-ris-og kalkun - fisk - Gullerøder - Salat-.

Og i løbet af dagen self nogle æbler og lign. + Kosttilskud. (vitamin pille)

udover kondien ville jeg da også gerne have den her sofa mave (øldunk) væk. Da den slet ikke passer til kroppen. Så ikk fordi jeg skal tabe mig helt vildt. Men lidt for meget mave er der sgu :P

Ja det er sgu nok det mest latterlige spørgsmål-.

Men hvad siger du? Noget der kan gøres bedre. Noget jeg ikke burde undgå?

igen - håber der nogen der giver nogle fif' eller tip da jeg tror det ville gøre en kæmpe forskel.

tak på forhånd-

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share