4 mm Speedo tri våddragt


Tri-dina
 Share

Recommended Posts

Hej med jer...

Jeg er glad for at have fundet dette forum... så har jeg lidt online plads til at nørte lidt på :)

Jeg er lidt ny i tri' verdenen... men er så kommet så langt at jeg gerne vil have en våddragt...

Men fuck hvor er der mange at vælge imellem...

Jeg har så kigget meget på speedo.com og er ret tændt på en 4 mm neopren dragt de har lavet... det er den der hedder "Women's Full Sleeve STR PRO Triathlon Wetsuit"

Men så har jeg spurgt mig lidt frem i klubben og ikke rigtigt fundet frem til særlig meget andet end at tri'erne nok ikke elsker speedo på samme måde som svømmere...

Så mit spørgsmål går lidt på om man måske har erfaring med speedo tri dargter? hvor tyk neopren er din våd dragt? og hvor koldt/varmt er vandet inden du føler det er enten for koldt/varmt at svømme med den... jeg ved godt der er lidt forskelv på hvor kulde skær man er... men jeg kan så bare oplyse at jeg ikke fryser når jeg svømmer i poolen (25,8-26,2 C)

Jeg tror jeg skal have en st S... men den skal være ret stram når jeg prøver den ikke sandt? eller??

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share