adidas techfit?


vicebasse
 Share

Recommended Posts

Hej.

Adidas fører tøjet 'techfit', og det lyder meget spændende. Men jeg er lidt i tvivl om det virker, så meget som de siger.

Nu går jeg til løb, hvor jeg er sprinter, og hvis tøjet kan give 1,1 % i speed, som adidas beskriver, så ville det jo være en utrolig hjælp, at eje tøjet.

Men hvad beregner de den 1,1 % på? Er det 1,1 % hurtigere end hvis man løb nøgen eller?

Nogle der har haft efaringer med tøjet, eller som kan bekræfte noget?

http://www.adidas.com/campaigns/techfit/co...y_adidascom=com

Link to comment
Share on other sites

Jeg mener at de sammenligner med "almindeligt" sportskluns..

Jeg har til tider lånt min fars techfit trøje når jeg skulle løbe lange ture, og her synes jeg at den virker virkelig godt.

Techfit arbejder med kompressions zoner og jeg synes at techfit trøjen er rigtig behagelig! når jeg løber føles det som om at man bliver støttet op omkring overkroppen så man ikke skal bruge så mange kræfter på at holde kroppen rank.

Jeg har ikke tal på om trøjen har gjort mig bedre, men den FØLES bedre end de andre trøjer jeg har prøvet!

vær dog opmærksom på at den er MEGET ventilerende så man ofte ender med at have noget ud over den på lange ture.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har et sæt af deres løbetights, og kan nikke genkendende til hardvigs beskrivelse. Vil ikke påstå jeg løber bedre i dem, men de føles som om de støtter, og så er det som om de giver lidt drive i baglåret når man løber igennem. Jeg vil klart anbefale dem, da de er skønne at løbe i.

Edited by pugilist
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share