Tabe mig + tage på med styrke.


Arsenal.
 Share

Recommended Posts

Hej M-O.

Jeg er en dreng på 16 år, er 188 cm høj og vejer ca. 80 kg. Jeg spiller badminton 4 gange om ugen, og er derfor i god form. Jeg kunne godt tænke mig, at veje 75 kg.

- Jeg træner som sagt meget, og har derfor nogle ret store ben muskler (har også spillet en del fodbold).

Selvom min bmi ligger på ca. 22 som vel er meget normalt, så synes jeg dog der sidder lidt fedt på mine inderlår som jeg gerne vil have forbrændt. Min overkrop er ret trænet, men vil gerne have noget mere styrke.

Jeg søger hjælp til et styrketræningsprogram, til at træne de muskelgrupper som jeg bruger til badminton.

- Hvordan forbrænder jeg det nemmest?

- Vil gerne have lidt hjælp til et styrketræningsprogram til overkroppen, som kan laves hjemme.

Edited by Arsenal.
Link to comment
Share on other sites

Du kan ikke punkt forbrænde, så den eneste vej er at ligge i kalorieunderskud via mindsket fødevareindtag eller øget forbrænding igennem motion - det sidste må ses som værende det bedste (... og sjoveste)!

Du kan finde en masse bodyweight øvelser ved at søge på google; sammensæt nogle circuits og du har et fint træningsprogram til stuegulvet!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share