The Gym holder åbent hus


essensen
 Share

Recommended Posts

Hey alle Mol'ere

Lørdag den 30. Maj 2009 fra kl. 13 holder The Gym åbent hus og inviterer alle til at kigge forbi og se hvad stedet har at tilbyde. The Gym tilbyder et af Københavns bedst udstyrede centre med frivægtsudstyr fra Ivanko og Eleiko samt håndvægte rangerende fra 1kg til 71kg. Vi har ligeledes en glimrende maskineafdeling fra Freemotion samt diverse cardiomaskiner.

Vi vil på selve dagen have et indmeldingstilbud af fordelagtig karakter; træn 2 måneder for 1 måneds pris – dvs. man betaler for den første måned og derefter træner en hel måned gratis. The Gym opkræver i modsætning til de store fitnesskæder ikke indmeldelsesgebyr og har absolut ingen binding eller løbende betaling. Det er 100% træning uden forpligtelser.

Udover indmeldingstilbuddet vil der på dagen også foregå konkurrence i dips, chin ups og bænkpres hvor vinderen præmieres. Konkurrencerne vil løbe af stablen kl. 14.

Så kom forbi og støt en sjældenhed og mangelvare i det københavnske træningsmiljø, oplev stemningen og prøv en omgang træning med absolut kvalitetsudstyr.

For nærmere information om The Gym, se: The Gym

The Gym ligger på Rønnegade 8, 2100, Kbh Ø.

Vi ses.

(Der vil i løbet af de næste par dage også komme en flyer online)

Edited by essensen
Link to comment
Share on other sites

Cool nok - for med 70kg og et halv års træningserfaring, har jeg nok ikke meget at byde ind med :D

Men ville gerne have set min squat/dødløft teknik efter, så det var vel et godt sted at få det gjort?

Folk ved jo ikke hvad dødløft er i FW..

Link to comment
Share on other sites

Cool nok - for med 70kg og et halv års træningserfaring, har jeg nok ikke meget at byde ind med :D

Men ville gerne have set min squat/dødløft teknik efter, så det var vel et godt sted at få det gjort?

Folk ved jo ikke hvad dødløft er i FW..

Har aldrig været der, men skyder da på at de ville være glade for at der kom nogle nybegyndere de kunne banke lidt fornuft ind i (som mig, men jeg er skadet og en whiner) :smile:

Edited by MamboMads
Link to comment
Share on other sites

Cool nok - for med 70kg og et halv års træningserfaring, har jeg nok ikke meget at byde ind med :D

Men ville gerne have set min squat/dødløft teknik efter, så det var vel et godt sted at få det gjort?

Folk ved jo ikke hvad dødløft er i FW..

Du får svært ved at finde et bedre sted at få hjælp som begynder.

Du kan springe ufatteligt meget tid over.

Link to comment
Share on other sites

Kæft, hvor nice et center. Så lige billederne i den anden tråd.. Bare ærgeligt der er så langt når man er bosat i Randers.. Ellers havde jeg gladeligt smidt 400 pr mdr. :)

Men tænkte på. De pull up bars de er da for fede, at lave muscle ups på mv. Er der nogen der har nogen ide om hvor man kan anskaffe sig sådan en fætter og på samme måde med de bands der til en fair pris herhjemme?

På forhånd tak! :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Cool nok - for med 70kg og et halv års træningserfaring, har jeg nok ikke meget at byde ind med :D

Men ville gerne have set min squat/dødløft teknik efter, så det var vel et godt sted at få det gjort?

Folk ved jo ikke hvad dødløft er i FW..

Ja, det er et glimrende sted at få det gjort (:

Jeg dukker op og siger hej. Kommer Anton? Jeg vil gerne lave en pose-down med ham. Hvad er reglerne i sådan en dips konkurrence?

Det lyder godt, bro (: Anton er desværre til noget styrkeløft af en art den dag - ellers var han sikkert klar på posedown :shades:

Jeg tror planen er vi går efter flest reps med kropsvægt!

Link to comment
Share on other sites

Centret ser helt fantastisk ud, men det er en klar ulempe at det ligger et godt stykke fra hvor jeg bor og åbner senere om morgenen end mit nuværende center. Ellers ville jeg klart skifte dertil.

Hvis du bor på nørrebro kan der da ikke være så langt? Jeg bor selv i nordvest, men tager cykelturen dertil. Jeg kan oplyse der arbejdes på at skaffe medlemmerne et system så de kan 'låse' sig ind via deres kort i det tidsrum hoveddøren er åben (:

Link to comment
Share on other sites

Lige lidt update for lørdag:

konkurrencerne vil starte kl. 14 og det vil foregå i chins ups (overhånd), dips og bænkpres.

Dips og chins vil være for max reps mens bænkpres vil være maxvægt hvor der vil tages højde for kropsvægt (wilks point). Vinderne præmieres.

Jeg håber at se jer der (:

Link to comment
Share on other sites

Jeg ville gerne komme, men hallo, det er jo samme tidspunkt som det årlige karnevalsoptog, hvor man skal ud og se på alle de stakkels husmødre, førtidspensionister og social- og sundhedshjælpere, som hele vinteren har siddet på aftenskolen og syet deres små, fine og meget brasilianske sambadragter, mens de har spist drømmekage og kringle og øvet dansetrin, der får deres fine, slaskede lår til at slaske i utakt til de næsten-præcise brasilianske rytmer, som deres mænd har lært at spille på team buildings kurset.

Omg teh dilemma. Jeg ved næsten ikke, hvad jeg skal vælge...

Link to comment
Share on other sites

Busted og jeg vil stå for topløs servering, og body-Tequilaer. brolyprize.gif

Teh sexiness :shades:

Bliver der uddelt gratis forced til konkurrencerne?

Altid!

Jeg ville gerne komme, men hallo, det er jo samme tidspunkt som det årlige karnevalsoptog, hvor man skal ud og se på alle de stakkels husmødre, førtidspensionister og social- og sundhedshjælpere, som hele vinteren har siddet på aftenskolen og syet deres små, fine og meget brasilianske sambadragter, mens de har spist drømmekage og kringle og øvet dansetrin, der får deres fine, slaskede lår til at slaske i utakt til de næsten-præcise brasilianske rytmer, som deres mænd har lært at spille på team buildings kurset.

Omg teh dilemma. Jeg ved næsten ikke, hvad jeg skal vælge...

Hold kæft Sina! Du kommer bare forbi og siger hej (:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share