Therma Power


L.M
 Share

Recommended Posts

  • Replies 69
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Se, den giver jo bare slet slet ikke mening den der?

Men den skulle bare med? Er det måske noget du har bugt en hel dag på at udtænke den, og så var der bare slet slet ingen lejlighed til at bruge den? :cry:

Den giver fint mening, hvis du læste den som en opfølgning på din the-kommentar og ikke et genmæle. Men det gjorde du ikke...

Link to comment
Share on other sites

Man behøver altså ikke ligne "lig", bare fordi man ønsker et, måske endda beskedent, vægttab!

Men en sund kostplan, med masser af frugt og grønt og proteiner, som man kan holde ud i længden, plus masser af motion, skulle gerne gøre "kicket." Det gjorde det for mig.. :wink:

Ikke godt med hurtige-tab-dig-nemt løsninger. Det holder ik i længden..

Det kan diskuteres (hvilket det sandelig også er gjort!!) hvorvidt den kostplan, jeg følger, er sund på længere sigt. Men den virker, og jeg har stadig energi og overskud i hverdagen.. Hvis I har mod på at følge den, så læs også gerne de råd, som nogle af de andre kommer med. (omkring proteiner, m.m.)

Tråden kan læses her:

http://www.motion-online.dk/fora/index.php?showtopic=49808

Held og lykke piger! :smile:

Alt andet lige synes jeg det er ret dårlig stil af dig, at anbefale en diæt, som talrige folk herinde har kritiseret

for at være problematisk. Især til et par noobs som tydeligvis ikke ved så meget om det her. Det du har gang i

er potentielt skadeligt på sigt, og at du nu prakker andre det på, viser desværre at du har fattet hat og briller

af det folk har prøvet at fortælle dig, i god mening vel at mærke.

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Alt andet lige synes jeg det er ret dårlig stil af dig, at anbefale en diæt, som talrige folk herinde har kritiseret

for at være problematisk. Især til et par noobs som tydeligvis ikke ved så meget om det her. Det du har gang i

er potentielt skadeligt på sigt, og at du nu prakker andre det på, viser desværre at du har fattet hat og briller

af det folk har prøvet at fortælle dig, i god mening vel at mærke.

Hallo... hvis du læser mit indlæg her med TYDELIGE briller, har jeg desuden gjort pigerne opmærksomme på at lægge mærke til de kostråd (om proteiner, sundt fedt, m.m.) som mange har anbefalet mig oveni i min egen kostplan (som efter flere's mening, ikke er helt så tosset....)....

Så skulle det da vel ikke gå helt galt. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Selvfølgelig virker produktet, og endda ret godt hvis jeg selv skal sige det! og ligefrem DØ af det ha ha jaja folk snakker og røven går, hvis man har bare LIDT hjerne lader man selvfølgelig være med at proppe 10 af de piller i kæften.

der står på pakken 3-4 stykker fordelt henover dagen, så sker der sgu ingenting, jeg tror ikke der kan forbindes død og ødelæggelse med dette produkt hos folk der ikke har spist dem som exctasy piller :laugh:

Rolig nu folks, der findes LANGT farligere ting at rode med på markedet :cool:

Just my 50 cents

Link to comment
Share on other sites

Hallo... hvis du læser mit indlæg her med TYDELIGE briller, har jeg desuden gjort pigerne opmærksomme på at lægge mærke til de kostråd (om proteiner, sundt fedt, m.m.) som mange har anbefalet mig oveni i min egen kostplan (som efter flere's mening, ikke er helt så tosset....)....

Så skulle det da vel ikke gå helt galt. :wink:

Julemanden og påskeharen findes ikke...

Jeg syntes det ville være bedst for dit eget og andres vedkommende, hvis du holdte dig væk fra tråde hvor der bliver givet kostråd. Du har allerede flere gange illustreret at det magter du ikke. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hallo... hvis du læser mit indlæg her med TYDELIGE briller, har jeg desuden gjort pigerne opmærksomme på at lægge mærke til de kostråd (om proteiner, sundt fedt, m.m.) som mange har anbefalet mig oveni i min egen kostplan (som efter flere's mening, ikke er helt så tosset....)....

Så skulle det da vel ikke gå helt galt. :wink:

Naturvidenskabelige FACTS bliver ikke demokratisk vedtaget.

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Julemanden og påskeharen findes ikke...

Jeg syntes det ville være bedst for dit eget og andres vedkommende, hvis du holdte dig væk fra tråde hvor der bliver givet kostråd. Du har allerede flere gange illustreret at det magter du ikke. :smile:

Jeg har lige så meget ret til at kommentere m.m., som du og andre har.. Så du skal ikke prøve på at "bosse" mig rundt, din tåbelige, dansende bamsebjørn! (at du vælger sådan et billede som profil, indikerer jo også lidt om din personlighed..) :wink:

Og min kostplan, er jo ikke specielt MERE skadeligt, end det der Therma Power... Den er i det mindste naturlig, og ikke fyldt med evt. giftstoffer, som diverse slankeprodukter kan være!

Fat det...!!

Link to comment
Share on other sites

Jeg har lige så meget ret til at kommentere m.m., som du og andre har.. Så du skal ikke prøve på at "bosse" mig rundt, din tåbelige, dansende bamsebjørn! (at du vælger sådan et billede som profil, indikerer jo også lidt om din personlighed..) :wink:

Og min kostplan, er jo ikke specielt MERE skadeligt, end det der Therma Power... Den er i det mindste naturlig, og ikke fyldt med evt. giftstoffer, som diverse slankeprodukter kan være!

Fat det...!!

Jamen selvfølgelig har du da det. Mijauv.Det var også bare en venlig henstilling fra min side af mijauv, da jeg syntes du har været knap så heldig med dine udtalelser indtil videre. mijauv.

Venlig hilsen mijauv

Den totalt lalleglade mijauv dansebjørn.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har lige så meget ret til at kommentere m.m., som du og andre har.. Så du skal ikke prøve på at "bosse" mig rundt, din tåbelige, dansende bamsebjørn! (at du vælger sådan et billede som profil, indikerer jo også lidt om din personlighed..) :wink:

Og min kostplan, er jo ikke specielt MERE skadeligt, end det der Therma Power... Den er i det mindste naturlig, og ikke fyldt med evt. giftstoffer, som diverse slankeprodukter kan være!

Fat det...!!

Det er vist heller ingen som sagt at du ikke skulle have RET til det. OMG, du er bare verdensbedst på at ikke forstå hvad der bliver skrevet! Har den fedtløse diæt på så kort tid påvirket nervbanerne?!?!!!!

Og ang avatar og personlighed, så ved jeg ikke hvad man skal sige til én med et billede af sig selv, maksimalt svajende med ryggen for at overhoved få noget som minder om en strut-numse? Skulle det være mindre tåbeligt end at have en gif af en bjørn?

Og der hvor du siger at din kostplan ikke er skadelig er hvor du tager stort fejl og netop viser at du ikke ved hvad det drejer sig om. Jeg må kun blive enig med de andre, som undres over hvor uansvarlig du er som anbefaler en plan som er blevet kritiseret af folk med forstand på tingen.

Link to comment
Share on other sites

Og min kostplan, er jo ikke specielt MERE skadeligt, end det der Therma Power... Den er i det mindste naturlig, og ikke fyldt med evt. giftstoffer, som diverse slankeprodukter kan være!

Fat det...!!

Nej, man kan dø, få permanent skade på hjernen og hjerte af thermapower, jeg håber ikke man kan opleve noget værre end at dø på din kostplan. Dø to gange?!?

At du skriver kost og træningsråd her svarer til at jeg går på skankyho.dk og gav råd om hvordan man bedst er en hjernedød selvoptaget gås. Det overlader jeg til eksperterne :cool:

Du skulle overlade kost og træningsråd til dem der faktisk ved noget om det.

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Det er vist heller ingen som sagt at du ikke skulle have RET til det. OMG, du er bare verdensbedst på at ikke forstå hvad der bliver skrevet! Har den fedtløse diæt på så kort tid påvirket nervbanerne?!?!!!!

Og ang avatar og personlighed, så ved jeg ikke hvad man skal sige til én med et billede af sig selv, maksimalt svajende med ryggen for at overhoved få noget som minder om en strut-numse? Skulle det være mindre tåbeligt end at have en gif af en bjørn?Og der hvor du siger at din kostplan ikke er skadelig er hvor du tager stort fejl og netop viser at du ikke ved hvad det drejer sig om. Jeg må kun blive enig med de andre, som undres over hvor uansvarlig du er som anbefaler en plan som er blevet kritiseret af folk med forstand på tingen.

Well, jeg tør i det mindste at lægge billeder ud, og vise HVEM JEG ER..! Uanset, om der så endda er nogen, der skulle genkende mig, og gøre grin med mig osv.. Jeg er da ligeglad.. At der så kommer mange tåbelige kommentarer fra folk herinde, om ønskelige numsebilleder, påstande om en tom-hjernet-barbiedukke, åndsamøbe o.a., er konsekvenserne for, at man tør at sige sin mening! Og tør, at kendes ved den man er!

Basta! :smile:

Men i dette indlæg drejer det sig nu engang ikke om mig... Hvor ærgeligt, hva?

Så lad os nu ik F..£€e tråden op, som sidst..

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Desuden... svejer jeg ikke "voldsomt" med ryggen.. Jeg har en naturligt lille talje.. Hvis du endelig vil vide grunden :smile:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Aaaahahahahahahahahahahahahahihihihihihihi

Jeg tror, jeg elsker dig, Dreamgirl :smile:

Tænk, endelig en "ikke-spydig" kommentar fra Sina.. det havde jeg ikke troede skulle komme fra dig.. :dry:

At du så mener det ironisk, er jo en anden snak..

Link to comment
Share on other sites

Men i dette indlæg drejer det sig nu engang ikke om mig... Hvor ærgeligt, hva?

Et indlæg hvor du bruger ord som "mig" og "jeg" flere gange? og så handler indlægget ikke om dig? Tak fordi du selv bidrager med at understrege en pointe.

Desuden... svejer jeg ikke "voldsomt" med ryggen.. Jeg har en naturligt lille talje.. Hvis du endelig vil vide grunden

Oh ja, det var jo fordi jeg var meget nysgerrig

EDIT: Og det var vist ikke taljen jeg sagde noget om??

Edited by linis
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share