ast-ss


rubberduck
 Share

Recommended Posts

Hvor pålidelige er de hos www.ast-ss.dk? Der er ikke en decideret mulighed for at bestille gennem deres hjemmeside, og der er ikke priser på nogle af deres produkter.

Er der nogle der har erfaring med dette firma? gode som dårlige...

På forhånd tak!

P.s. er Dymetadrine Xtreme værd at investere i, eller virker dette ikke en skid alligevel?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

De er ok,.....og dymetadrin - det virker ! Da jeg selv bestilte det, forklarede jeg til at starte med, at jeg er imod "diverse stik i røven etc." og alt det andet ulovlige pis. Dernæst spurgte jeg så om han stadig ville anbefale mig at tage det. Svaret jeg fik var, at han kunne stå fuldt inde for produktet - det har intet med steroider at gøre, MEN.... det er dog på "dopinglisten", da det er et præstetionsfremmende stof....

Fyren er flink, og spørger du ham til råds får du med sikkerhed også et ærligt svar. (Ja, ja...det kan godt være, at han omtaler sit eget produkt godt - men nævn mig en sælger, der ikke gør det...).  

Link to comment
Share on other sites

Det kan jeg desværre ikke fortælle dig da det er ulovligt at sælge herhjemme, ligesom Dymetadrine Xtreme også er.

Mht proteinpulver så køber jeg prolab valleprotein fra england af, det er det bedste jeg endnu har smagt og også er også rimeligt billigt (ca 425 kr for 2,25 kg). Men ellers kan du kigge på getbig.dk de har også nogle rimeligt fornuftige priser.  

Link to comment
Share on other sites

mht. "cutting force" må jeg give Pumba ret. Jeg kan ikke oplyse et sted du kan købe det, da productet jo ikke må sælges herhjemme. Men jeg kan da fortælle dig, at der hvor jeg køber det, koster det 170kr, for et glas, med 60 piller i.

Jeg ved ikke om det er dyrt eller billigt, da jeg ikke kender andre steder at købe dem, men ca. 3 kr/pille syntes jeg er fint nok! :)

  du kan jo evt. prøve at spørge der hvor du træner.............hvis det ikke ligner et "anti doping" sted... :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share