Når man har været en tur hen over en kølerhjelm


Tri-dina
 Share

Recommended Posts

ingen brækkede knovler masser af ømme, ømme muksler, blå mærker, og risiko for piskesmeld...

Så jeg er lidt bekymret, og lidt i tvivl,( og har sikkert også et behov for at snakke om det) om hvormeget jeg kan træne... lægen sagde jeg skulle blive ved med at dreje på hovedet, så jeg ikke bliver stiv i nakkn og derved så øger i ricikoen for længere varene skader (som piskesmeld)... jeg har svømmet lidt, og gået i sauna, det skånsomme vand er altid godt mod ømme muksler og varmen fra saunaen har sikkert også en effekt...

Ja, men den der nakke den er jeg lidt bekymret for, der var tegn på traumer7brud på C4-5 og på S8-10 så det er højt i nakken og midt på ryggen, som sagt er der ingen brud, men der er væske samlinger og, ja... man går jo ikke ligefrem og drømmer om at det bliver et permernent problem... Så hvad så med min træning?

Er det sikkert at løbe? eller er der for meget belastning?

Er det sikkert at styrketræne?

Svømme, kan jeg nogenlunde men helst ikke 'bryst' og 'fly'

Cykling... ja, men cyklen skal så lige en tur til mekaniker på bilistens regning (den nar!!!)

Link to comment
Share on other sites

Hej Dina

Ærgeligt at høre med dit uheld - i det mindste skal man være glad for at det trods alt ikke gik værre end det gjorde, selvom det sikkert er pisse-surt ligenu.

Jeg er hverken selv læge, fys eller noget der ligner. Men umiddelbart vil jeg da mene at det klogeste er at lytte til den læge der har tilset dig, da det jo nok er ham der bedst kan sige noget om hvad du kan tillade dig at gøre.

Held og lykke med det!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share